Daavd - Färgen Tonar Ut.. (kritisera gärna)
Färgen i min verklighet tonar ut, allt blir grått Varit inne nån vecka, jag vill inte synas bland folk Allmänheten har aldrig skådat ett sådant vrak till person Vill inte skapa panik i staden, så det blir nog
Att jag stannar inne nån vecka till, biter på mina naglar Försöker måla ut färgen i mitt liv till en tavla Men det ända som jag får fram är en streckgubbe på ett vitt A4:a Grå som fan själv, helt livlös med små linor som styr han
En lina styrs av Gud, den sitter i handen En lina styrs av Djävulen, den sitter i halsen Jag stryps av både snaran och av handen! Kanske är lika bra, kanske är det dax, men
Ah, det finns alltid ett men, men inte denna gång Orkar inte lägga ner tid på att säga hejdå till folk Säga att ni är speciell ? varför i helvete då? När fan har ni hjälpt mig? låt mig tänka om
Jag räcker er fingret, ni som tror att ni har hjälpt Det är FAN ALLTID jag som lyssnar, och aldrig pratar själv Här blir det inget jävla speciellt hejdå till någon Jag somnar in med kudden över huvudet, utan luftvägar
Drar om mig täcket, kurar ihop mig till nått smått Lägger in en snus och njuter innan mitt liv säger stopp
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|