Ch1mera - dricker mitt isté ifred!
jag är stilren, iskall och dricker mitt isté
du är svinfet, skit kass, kristen och likblek
du skulle behöva gå till en tandläkare
för att du brukar tugga bly din jävla allätare
och prata lite mer om dig själv som en fransklärare
du kunde ha blivit en 10 poängare...
på uglypeople.com, men du va så ful
ATT DU TILLOMED FICK EN EGEN HEMSIDA!
Och fick ligga längdskida på din familjs kräftskiva
din flickväns underliv är som en enda stor pusselbit
viftar med knivar framför dig och säger att luften är fri!
jag tar en seger öl, förklarar dig segerlös
tillsammans med familjen hedenhös & deras levebröd
Dra nått gammalt över dig som en arkeolog, golvar dig
för du hör hemma där nere ditt förbannade downssyndrom
kastar jordklot och ditt crew faller som bowlingkäglor,
du är ute på tunn is, medans Bambi går på hockeyläger...
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
ATT DU TILLOMED FICK EN EGEN HEMSIDA!
den var lite kul! Helt okej annars alltså..
cutta dom, som en blandning mellan ken och dexter
hehe skön :) ska ta fram dom skönaste:
du skulle behöva gå till en tandläkare
för att du brukar tugga bly din jävla allätare Bra!
ATT DU TILLOMED FICK EN EGEN HEMSIDA! Ganska skön, saknade rim på ful bara? annars bra!
Dra nått gammalt över dig som en arkeolog, golvar dig
för du hör hemma där nere ditt förbannade downssyndrom Haha! downssyndrom raden va fin punch! De va dom som diggades mest iallaf. För övrigt helt ok!
Ganska skön, saknade rim på ful bara? annars bra! Ful-raden var bara en mellanrad.. En helt okej session, med blandat innehåll.. Några roliga & några sämre.. Drog på smilbanden med allätare raderna där typ.. Keep it up mate, peace.
be the change
jag är stilren, iskall och dricker mitt isté du är svinfet, skit kass, kristen och likblek
jävlar såskönt flow det blev när jag läste det, ! va bra flow genom hela men dom första 2 raderna var flowet jättegräjt! :D
Sen va det roliga rader till o från, ganska kul text :) pz
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Tack, Mr Stekare , Ch1ll , JackVegas, Trixan. Och för den som inte förstår :
"och prata lite mer om dig själv som en fransklärare" - så menar jag att en fransos säger "Voi Voi" typ, betyder ju "Ja" men uttalas ungefär som "Vi". Och att personen inte pratar om sig själv utan pratar om "vi" hela tiden.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
2 första var det najs flow i, men resten var en fröjdefull läsning ;D . Chea chea keep it up
- så menar jag att en fransos säger "Voi Voi" typ, betyder ju "Ja" men uttalas ungefär som "Vi". Och att personen inte pratar om sig själv utan pratar om "vi" hela tiden. haha jävligt långsökt men okej. ;)
Thx LVR maaadawg. Så jätte långsökt va ju inte den raden egentligen, men lite svår o förstå om man inte tänker på "Voi Voi" :D
jag är stilren, iskall och dricker mitt isté
du är svinfet, skit kass, kristen och likblek
-sjysst flow men känns allt för krystad downssyndrom raden kunde ha blivit fet om du slipat till den lite din flickväns underliv är som en enda stor pusselbit
viftar med knivar framför dig och säger att luften är fri! -haha den här va rolig diggades /Besk
---------Reklamplats---------
Thanks Beskeen, kul att du kommenterar vad du tycker o inte bara skriver "Bra" ! tack än en gång.
din flickväns underliv är som en enda stor pusselbit
viftar med knivar framför dig och säger att luften är fri! tung!
hets, stress, fest!
tack, mer? :D
Diggade de som fan=)
du skulle behöva gå till en tandläkare för att du brukar tugga bly din jävla allätare och prata lite mer om dig själv som en fransklärare du kunde ha blivit en 10 poängare... på uglypeople.com, men du va så ful ATT DU TILLOMED FICK EN EGEN HEMSIDA! Och fick ligga längdskida på din familjs kräftskiva
- Fett !
viftar med knivar framför dig och säger att luften är fri! - haha! Diggade ja som fan:D
keep it up!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Thanks ;D
alltså. du skriver om att du dricker isté. om bambi och familjen hedenhös. jag kanske är för gammal. men det är inte så kul. och rimmen du använder är väldigt överanvända. hur kul är det? tänk över det tycker jag
Överanvända, på vilka sätt?
alltså jag har sett rim som underliv och pusselbit fler gånger än jag sett dåliga texter i det här forumet. och jag har sett tusentals såna här texter i forumet.
Okey, jag har inte sett dom särskilt många gånger. Okej om du sett sånna här texter tusentals gånger, I dont really give a damn mate.
jag är den enda som gett dig kritik i den här tråden. om du inte bryr dig visst. anledningen till att jag gav dig kritik var för att vaa snäll att ge dig grejer att tänka på inför nästa gång du ska skriva. för om du får höra att det här är skitbra kommer du aldrig utvecklas. och det är det som är felet med whoa. folk tror att allt är bra för att deras kompisar säger så.
Jag har inte sagt att jag ens vart nöjd med texten eller att den är bra, om folk tycker att det man skriver är okej/bra osv. så får dom väll tycka det. Man slänger ju upp sina texter här för att man vill att folk ska läsa, kommentera så att man lär sig på det. Om du nu kritiserar vad jag skriver, gör det då på ett bra sätt, så att jag kan fatta vad jag ska tänka på nästa gång jag skriver. Istället för att komma och säga att jag ska bättra rimmen, när dom egentligen är helt okej. Gå till någon annan snubbes tråd och skriv att han kan fixa rimmen, finns ju ett par som verkligen borde slipa på sina rim.
jag skrev. skriv inte om bambi eller familjen hedenhös. och försök utveckla ditt rimmande så att det inte blir en randomtext som detta är. ja rimmen funkar. men dom är jäkligt played. hela den här texten är played. det är ren fakta. det är så average som det går att komma. men om du inte kan ta till dig när jag försöker hjälpa dig. när jag lägger ner tid på att hjälpa dig. kör din grej liksom.
Jag skriver väll om vad jag vill, eller har jag fel? Om inte du diggar det, är det ju ditt problem alla kan inte ha lika smak, för då skulle världen gå under. Visst kanske inte de bästa rimmen, innehållet osv. men håll dej du till dina texter, så håller jag mig till mina. Och det är jävligt störande när du skriver såhär : "jag skrev." jag skrev(punkt) skriv istället "jag skrev, skriv inte om bambi eller familjen hedenhös." Och du ska vara 21 år? Hur länge gick du i skolan?
haha okej. då har vi alltså lärt oss att i ch1meras trådar måste man skriva att allt är bra för annars blir han sur.
Nej faktist inte, men man kan ju kritisera på ett bra sätt. End of discussion.
Haha, jag tycker den var helt okej faktiskt. Inte det bästa från dig, men en del gott fanns det fan ;P du kunde ha blivit en 10 poängare... på uglypeople.com, men du va så ful ATT DU TILLOMED FICK EN EGEN HEMSIDA! - Hahah, den var kul! Som sagt, har sett bättre men det var helt okej. Kul att du slänger upp mkt i forumet, underhållande att läsa!
Fan va skön! viftar med knivar framför dig och säger att luften är fri!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Hehe, kul att ni tycker att något va helt okej iaf ;D kolla den nyaste texten btw.