Att leka med orden
Okej, när alla andra sitter och pressar kärlekstexter och "Fyfanvaddetärsyndommig"-texter så ska jag dra till med några punches/ordlekar/konstiga helveteskap :) Du säger att scenen är din, men den är ingenmansland som en lesbisk fitta Nu har du fan gett dig på fel snubbe, för jag ger din brud en HIV-smitta Ajaj, det där var fan nästan lika nära ögat som linsen men nu är du fan på fel spår, som den malplacerade stinsen Du kommer till mig och suktar efter lite manligt samkväm men jag sparkar dig på kulorna, och säljer resterna som nötkräm Går omkring och leker gangster, men egentligen är du fin i kanten både du och jag vet att du är minst lika felplacerad som porslin i panten Jag bränner fler judar än Hitler, fast jag bränner en annan sort nu gick jag för långt, men jag klarade mig från offside för det här är en annan sport Jag får bånge när jag röker bongen kör upp den långe i en riktigt trång en (gillade flowet bara, inget bra annars) Du blir alldeles nojjig och kallar mig för läskig psykopat bara för att jag slaktar småbarn och är beroende av illegala preparatDon't worry, be happy now!
I tego arcana dei!
Du säger att scenen är din, men den är ingenmansland som en lesbisk fitta - Det var den enda jag diggade, rätt finurlig faktiskt. Resten var inget vidare enligt mig, du borde träna på sammanhang i raderna, typ att första raden går ihop med den andra. Fortsätt skriva yo, det kommer med tiden!
dirty_flowetry P18 Tackar, men jag ser inte grejen riktigt. Enligt mig så hänger raderna ihop hyfsat, men de hänger ju inte ihop med
varandra . Det är ju ingen direkt text, mer att jag har skrivt punches/mysko rader.Om jag hade velat binda ihop allting så hade jag nog gjort det, men det här är en annan sak.
I tego arcana dei!
Jag uppar den för natten, kolla in!
I tego arcana dei!
Får väll kommentera då ;)Du kommer till mig och suktar efter lite manligt samkväm men jag sparkar dig på kulorna, och säljer resterna som nötkräm Hehe, ajajaj ;) Du säger att scenen är din, men den är ingenmansland som en lesbisk fitta Hahaha! :D Fetaste! Ganska genomtänkta de flesta av dom, speciellt ingenmansland raden :D Man förstod ju att de var skrivna för sej & inte ihopsittande, fast testa att göra en ihopsittande & konstant rimmande "konstig helvetesskaps" text också ;)
Ch1ll P16 Tack! Ska försöka med det :) kom på en liten variation på en av raderna:
Du kommer till mig och suktar efter lite manligt samkväm
men jag sparkar dig på kulorna, och säljer din sperma som handkräm
I tego arcana dei!
haha :) fast ingen vidare affärsidé eller? ;)
Ch1ll P16 Jooodå! ;) Det rimmade mycket bättre på samkväm, tig och var glad! ;) Men alla har vi väl tänkt "Oj, handkrämen ser ut/känns som...Sperma...Usch"?
I tego arcana dei!
Du säger att scenen är din, men den är ingenmansland som en lesbisk fitta som sagt, den va soft! :)Du kommer till mig och suktar efter lite manligt samkväm men jag sparkar dig på kulorna, och säljer resterna som nötkräm Nice o hårt!Jag bränner fler judar än Hitler, fast jag bränner en annan sort nu gick jag för långt, men jag klarade mig från offside för det här är en annan sport Soft!
Come alooong, and take a hit from the bong!
Chiefen P17 Tackar! Jag jobbar på att bli bra :) Kul att det bara är två pers som har kollat in texten =/
I tego arcana dei!
Klockan är 13:04 för att vara exakt hehe^ Tror inte många är hemma/kan kolla. Jag kan kolla bara för att jag är hemma med en jävla feber :/
Ch1ll P16 Tur i oturen då ;) Du får ju se tråden xD
I tego arcana dei!
Du säger att scenen är din, men den är ingenmansland som en lesbisk fitta Den var rätt soft. Annars var det inget jag diggade. Men bara att fortsätta träna!
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
sneee P16 Kul att du gillar, men tråkigt att alla bara gillar EN rad =/
I tego arcana dei!
ingenmanlandsraden var bra..resten var la inget man direkt hurrade över..träna lite mer man så löser det sig:)peace
http://www.myspace.com/noodlestyle
ingenmanlandsraden va skoj men annars va det inget som va nåt spec. försök gärna oxå få längre rim så blir det mer nice :) träna på.
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Som sagt, kul att ni diggar något. Fortfarande dock, är det bara jag som smågillar: "Du kommer till mig och suktar efter lite manligt samkväm men jag sparkar dig på kulorna, och säljer resterna som nötkräm" och "Jag bränner fler judar än Hitler, fast jag bränner en annan sort nu gick jag för långt, men jag klarade mig från offside för det här är en annan sport" Eller är det så pass att bara jag förstår "jude"-grejen?
I tego arcana dei!
Fyfan ;), skrattar fan lika mkt på "Du säger att scenen är din, men den är ingenmansland som en lesbisk fitta" hahahahah xD
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
JungSb P13 Hoppas du inte har skrattat sedan igår kväll bara ;) Inte hälsosamt!
I tego arcana dei!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
And again, uppar för natten
I tego arcana dei!
Trixan P18 Okej...Kanske lite dumt av mig att lägga upp just den raden (med Hitler bl a) eftersom alla inte fattar den. Men det är det värt.
I tego arcana dei!
Du är inte ensam om att fatta den ;)
Ch1ll P16 Sehr gut ;) (Hitler, tyska...Jag är skadad!)
I tego arcana dei!
Fan den va fett bra men HYPE B*GARNA tror dom vet bäst ha ha ha Uppsala mannen;)
Mycket snack men liten verkstad precis som en tomtenisse.
Du säger att scenen är din, men den är ingenmansland som en lesbisk fitta både du och jag vet att du är minst lika felplacerad som porslin i panten Första är finurlig som dirty säger, men va lite dryg på nått vis... Andra raden är inge vidare bra, men förbannat rolig fick mej ett smil på läpparna iallafall. Texten i helhet, funkar ju... men inget man inte sett förut om man säger så fast att raderna kanske inte skrivits på detta sättet.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
ch1mera P0 Vill gärna se vem som har gjort dessa rader förut, blir fan skogstokig om någon har gjort det :(
I tego arcana dei!
Du förstod fortfarande inte va jag menade, man har sett så mkt rader i sina dagar att man får för sig att dom här är likadana fast att dem inte är det. Det liknar massor, i sättet... inte hur du skrivit dom.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
ch1mera P0 Det är snarare mina "finurligheter" som jag inte vill ha plagierat =/ Men tack ändå! :)
I tego arcana dei!
UPP! =/
I tego arcana dei!
UPP! :D
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
"Nu har du fan gett dig på fel snubbe, för jag ger din brud en HIV-smitta" Oj. Har du HIV? Akterspelare?
agentr P21 Jag har knarkarpolare som har knarkarpolare som har delat sprutor med homosexuella knarkare :) Och jag får låna en av dessa sprutor. Anything more? :D
I tego arcana dei!
UPP :( Blir deprimerad...
I tego arcana dei!
Nja, rätt tråkigt. Första raden var väl okej, jag skulle nog antagligen formulera den annorlunda.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta