Vanilla Coke och Gratang - "Rånet!"
Uh.. Andra gången jag gör den här skiten, Ärtpuffran laddad och orar mig inte för pliten. Jag och VC ska visa dom hur man länsar valv.
Jag går in på en bank med en vattenpistol! säger "detta är ett kex", fan! "jag menade rån!". De lydde mig inte, så det blev ett iskallt krig! För det enda jag inte hade var varmvatten i! Med Gratang bredvid mig så hade jag all makt! hör sirener, får panik och jag skriker "FUCK!" vi måste skynda oss att ta alla bankvalven Så vi kan köpa oss ett plan och fly från landet! Är på väg ut bakvägen, jag ramla och jag föll ihop Och Gratang stack med alla pengar och gick underjord! Vakna dagen efter i en cell med en kille som kalla mig sötnos!
Nille kom till Havanna, dricker drinkar och torkar svetten ur pannan Uhu? VC blev stora blattens bitch, duschen det var där han varje dag hamna!
Aight shit, hur fan hamnade jag här, vilse i skogen vandrar jag omkring, Skjuten i arlse och rikare en något annat levande ting. Så fett lyckad kupp för mig, men VC blev visst någon stor neger's tjej. Men shit happends, fuck jag har hagel i baken, inte nog med det, Jag springer runt naken.
Nille kom till Havanna, dricker drinkar och torkar svetten ur pannan Uhu? VC blev stora blattens bitch, duschen det var där han varje dag hamna!
Så naken och skadad stormar jag in i ett hus, hittar lite tyger och ger mig av. Hoppar på flyget till Havanna, första klass såklart. Dricker shots och svär över svedan i baken, men tanken av VC håller mig vaken. Jag vet att han delar min baksmärta, kanske man skulle baila den subban ut, Klappar flygvärdinnan på rumpan och tar mig ett tiotusenmeters skjut.
Vakna dagen efter i en cell med en kille som kalla mig sötnos! Den negern sa "vad heter du?, gillar du bdsm bror?" Jag svarade "kalla mig VC, och nej jag vill inte bli bangad! Men gissa var jag kom? jo i dushcen det var där jag hamna! Och med min otur så tappade jag tvålen.. och det skulle fortsätta så om och om igen dessa 10 åren!
vill ha all kritik om sånt vi kan göra bättre osv ;) Pz !!! :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|