Hotbrev; Nattsession, kommentarer uppskattas...
Ett hot brev? din dumma jävel det var hot som menades så du får passa dig som schizofrena fotbollspelare Jag kan sammanfatta dig med tre ord; "Bög, gay, faggot" Och det är sant att gotlänningar knullar får så.."Böj dej framåt" du har tomtar på loftet och skägget i brevlådan ditt flow var så segt att ditt saliv blev kåda eller, att överhuvudtaget tala om att du flyter är missvisande som en kattutställning medans ett ord från mig jämförs med en kvarts utskällning från en officer som ryter på nya rekryter jag är som kristna kyrkan, folk möter mig Med mössan i hand där jag står som unicef, med bössan i hand Rök, hit och spliffar dit, jag tror knappt skiten jag läser när alla dina texter är tugg om marijuana, är det verkligen så konstigt att du biter i gräset? dagens värld ses på som skräckfilmer, alla blundar Så jag tar på mig förklädet och bjuder på andra bullar "Gott, jorå, det är ett nytt recept från kina, men vänta bara tills frågan kommer..."Vart är alla hundar?" Jag kan slå dig med skridskor och ge dig griller i huvet eller köra genom din bbq och ge dig grillen i huvet eller grillen i huvet, fan inte konstigt att killen är kluven när när ena hälften sitter på grillen och andra på huven vet inte vad jag ska göra med allt hatet i huvet tala inte med dåren om stenar, om du inte vill ha dom i huvet min idé började fräsch, som en glasstrut på stranden men slutade som kamelurin, den rann ut i sanden en halvgud på randen till sinnesjuk till den grad att stålull anses som silkesmjukt jag har snögubbar i åtanke först när all snö har smält kom ihåg att den som väntar på något gott kan dö av svält gör spelningar och avstår Smärtfritt gaget för att istället måla luftslott med magic markers Jag är kanske bara halvbra, men ni får minnas att det är den enögda som styr i de blindas land och du vill så gärna bli signad, men trots att du följer strömmen mer än trend shops Så får du kalla handen, som nekrofilers handjobs min musik är uppskattad som solljus och horhus medans din musik rubriceras som oljud av domslut och fastän du tar toner som en nottjuv i motlut är du överexponerad som tydliga motiv i motljus det är jävligt tröttsamt att se folk som sinneslött propsar folk som rimmar "Fiskleverolja" med "Internetshoppa" "NAMEN SHITT VILKA FETA RIM HAN DROPPAR LOL!!" sent ska syndaren vakna...typ klockan tolv... I don't do drugs, but i smoke herbs, moment fucking 22...snoogans
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|