Han den där...
jag meckar mitt hasch i en femhundralapp, rullar, tänder och tänker sen att: "inte pengar är allt" (är egentligen pank) men det är bara sånt som händer ibland jag är världens mest sexiga grabb som ger tjejer orgasm genom att nämna mitt namn om du läst en text som vart iller than this shit så var det en synvilla och inte på riktigt har jag fått syn på din bil i garaget kan du lita på att jag vill riva avtalen, bryta mig in och sen ta den och vips är den min som grimaser... jag sätter på bitches som Jessica Simpson medan du har sexfantasier om hermafroditer du har inte fått dina öknamn för inget det ser ut som du gått på huvet över ett minfält Johan är söt som biskvier, men samtidigt en röv som poliser som röker på weedet.... SCHhCh, Hörde jag dåligt? Nej.. vill inte höra din åsikt för den är tråkig Du är en ful idiot i brun utan sol... du är knappast så sjuk som du tror *backad av lunarstormcrew* jag slår dig så hårt att din hals blir en skruvmakaron Jag är thug och allt det där som spöar sankte per och ser till att du får göra karriär som förtidspensioner
bla bla bla... lite kludder...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|