DeácEnt - flijp ejn it hoee
Låten e ej klar men tänkte höra vad som tycks om det som än sålänge skrivits hoppats på lite konstruktiv kritikBEAT: Obie trice - got some teethDéacEnt vers 1 (16 bars)för DeácEnt glider in som en kondom på beatetkommer med nytt inget gammalt slitetden nya hip hop eliten som vinner på dem första heatenfinnaste skiten typ den glansigaste malakiten
urflipade rader kickar tajt på mickaroch du din bög vad är det du slickardroppar bomber precis som flyget enola gaydu skricker i sönder mickar precis som din tjej
du droppar lika tungt som din idol sofiahhittar bättre saker än dig för en tiavästra skåne levererar alltid klasssom en plastpåse e du också riktigt kass
lägger rader cleant som rena talrikar på bordetdin lilla bög kan du se nyckelordetdu är gangster som klagar över brutna naglarDeácEnt det den skånska hip hop scenen saknar
DeácEnt Reff (8 bars)*Så vad ska ni alla ni fittor göra När julle greppar mick & ska köra de e du & din mick han ska förgöra slänger folk han ska ut och rengöra* x2
DeácEnt vers 2 (16 bars)(oh kolla bruden) snart en i mängdenhej lilla stumpan vill du följa med till sängen?klart jag gillar dig skulle jag ljuga?bara för dem flesta kvinnor e baksluga
skanemarskalken han som lämnar städer i ruinerkommer lika snabbt som jag gick som beduinerfår klubbar att gunga med rader som e tungaDeácent flytter på när folket e lungna