Stavfel - Without You Versblickar ut, överallt ser jag ditt ansikteJag trodde vi hade kärlek men den fanns inteDet är sanningen när det svider som mestDå ja skriker som mest för är i skiten som mestMen vad ska jag göra för dig, jag kan göra allt för digFör att få dej till mej, för att kalla dig min tjejOh nej hela världen går underHela själen går under för jag kan inte hitta lugnetI mig själv, har nästan svårt att andasUtan dej här då har jag fan det svårt att vandraUtan dej så kan jag lika gärna försvinna härifrånSlutar lipa men kan inte vinna över mina sårTiden går, mina minnen består i skitens spårVill säga förlåt innan jag faller ut i gråtFör vad ska jag göra utan dejJag vill bara ha dig här omkring migVersMina ord räcker inte att förklara det jag kännerKan inte må sämre för jag kan inte låtsas längreVill vara mer än vänner som du redan vet omMen jag måste se om för det är nått jag inte kan be omJag måste säga en sak att du är en underbar personRolig, vacker och mycket mer än bara coolhar aldrig träffat någon som du, jag vill berättaAtt orden som du lätta träffa mitt hjärtaJag vet man ska inte ta det så hårt ändåMen jag gillar dig, allt blev bara svårt igårFast åren går, ni har hört tiden läker sårMen min kärlek för dig kommer alltid beståEn liten text jag skrev igår, ville väll mest få ut det jag känner så rimmen kan vara lite sisådär ibland men nog med bortföklaringar. Konstruktiv kritik tack:)