70 bars om ThugHoe (tjejrappare)
Jag och Marielle (ThugHoe) satt och snackade på msn, så börja vi battla sen så vart hon trött och orkade inte mer så sa jag att jag bara skulle skriva om nånting, så ni behöver inte säga att de är dålig storytelling, dåliga rim och en massa stavfel osv för de vet jag att de säkert är för de var de första som kom upp i huvet.
min lilla gumman borde inte du sova? du borde ligga så skönt i din dova ordet dova är från ronja rövardotter men sak samma sov nu eller jag rövar bort dig hem till min säng så du får ligga breve mig nej jag förstog väl de, de vill du inte, så sov! Men är du fortfarande vaken? Nu ska du lägga dig annars får du den i baken iofs, så blir kuken slak när jag tänker på den där tjocka baken nej jag bara skojja nu klär du av dig naken 10 sug min kuk sprut i mus, sen kan du dra hem nej jag bara skojja du vet min humor, sämst närå närå närå men hur som helst du får sova hos mig hur mycke du vill du kan få pengar i smycken o shit för jag vill ju bara att du ska må bra på utsidan är du alltid glad såklart men hemma då, sitter du då och gråter? kanske skär dig i armen och lyssnar på såkel nejdå de tror jag int du gör 20 komtill mig jag lovar jag hör på vad du säger jag lovar tro inte att du stör för jag lovar, jag har alltid tid för dig jag vill att du ska ha en kille så att du inte får för dig att vi killar är skit så att du går och blir gay nej de är inte de jag vill jaag vill att du ska vara min bitch men med finare ord vill jag ha dig som vän jag är kansk inte så bra, vän, nej jag vet jag e sämst men hur som hlst, jag finns här om du vill prata 30 jag lovar vi killar är inte skit, bli inte flata neeeej, jag skojja klart du inte blir homo men åter igen kom till mig om du behöver skor o kanske mat, vatten eller bröd ja visst kanske jag e bög men jag är dne ända du kan prata med för katten den e död nejdå jag skojjade igen, nu måste jag sluta skojja för de är kansk dags att somna släcka ögonen och bara komma 40 ända tills fillingarna är fulla av sperma, jag vill fortsätta drömma om hur jag sticker ner handen och pullar dig och om hur du tar fram min kuk och runkar den Och kansk jag är så underbart snäll så jag knullar dig hårt mot en bänk eller kansk tillomed i en dusch iaf så vill jag att du tar den i din mun och suger ut all vätska i min pung efter de har jag ändå mer kraft kvar 50 vi går till säng och skapar flera barn jag trycker långsamt in den i fittan men marielle, oj titta de kryper ut en unge ur fittan halvägs ute så början han slicka på klittan som om de vore en pizza man kan väl undra vem han fått de ifrån de måste varit mig för jag e far till min son där ser du, jag är n riktigt man där ser du jag knullar visst i takt 60 nehe, du s
Din sopa, ingen gillar de du kickar ogillat som att du kissar under fistfuck ogillat som att du fistar under kisspaus
|