SHoman - Familjen Shoman Hagritzi (tillägnad mi n familj) ________________________________________________________jag föddes i huddinge,med hela familjen/farsan var en alkis,och han hoppade ur bilden/han slog mig me skärpet,och misshandlade mamma/han stack när jag var 3,de ända han gjorde va o langa/han langade knark,i parkerna och komm hem helt hög/han tog morsans lön,o köpa lite grönt/när jag log på sjukhuset,så tog han knark/han rökte som fan,och hängde i vår park/han kom hem helt förbannad för han inte hade pengar/han kastade ut morsan,och satte mig i källarn/min syster kom efter litet tag,och farsan stickte för alltid/han levde som en alkis,men de är ju inte min framtid/morsan ligger på sjukhus,hon har bara 2 år kvar och leva/hon har cancer och hon kan inte lindra de,för hon har för få sedlar/fan jag gråter ut på pappret,och pappret blir vatten/alla tårar jag gråter ut,och jag kan inte sova på natten/ jag vill börja gymnasiet,och starta ett bra liv/inte sjunka ner som en alkis,och förstöra all tid/jag vill att min syster,maria tar hand om sej själv/att hon ska flytta ur betongen,och bli en helt vanlig tjej/kommentera....
den va bra. det gick att flowa igenom texten.finns inte så jäkla mycket att säga till om entligen.bästa raden du la:fan jag gråter ut på pappret,och pappret blir vatten/