En helt vanlig kväll.
Kvällen är kommen och jag har precis fixat en jolle Det är dags för ännu en natt då man chillar med holken För att slippa minnas sitt knas och lindra sin ångest Jag börjar plinga till folket och ringa upp vänner Och vi bestämmer en plats om en timma i duggregnet Jag träffar mitt umgänge i en av slumställets gränder Blazar en och tänker på alla dom vänner jag kände Jag minns en vän speciellt, hans mamma var cancersjuk Han var den första av oss som fastna i ett haschmissbruk Det är en ond jäkla cirkel och den är svår att ta sig ur För när man väl kommer till insikt är man alltid stuk Han jag tänker på fick LVU, sen var hans framtid slut Ett domstolsbeslut och sen hade hans liv fallit itu Klockan är kvart i sju när jag vandrar mot mitt hus Sätter mig i soffan, scrubs börjar ju om nån minut Det håller på till åtta så jag kan flumma och softa Benga in i TV'tillsammans med mina rullade holkar Jag tänder några ljus, det är en av mina haschvanor Tjugoett börjar efterlyst och jag har saknat Hasse Aro Det är ur problem han framställer som jag hämtar min kraft För är samhället fucked slipper jag va ensam inatt Jag känner mig matt för på radion liras klassisk musik Jag minns kompisitören som en man utan massiv publik Kanske är det därför jag trivs med hans stycke av toner Dom beskriver ensamheten bättre än jag lyckas med orden Det kittlar i foten, jag tror att den har legat still för länge För om man stampar på samma plats försvinner känseln Men att inte flytta foten härifrån gör livet enkelt Därför lär jag sitta fast i hoodet tills tidens ände Men skiten vänder, redan klockan 23 då det är Oz på TV Borde uppskatta mitt knas efter att ha sett hur dom lever Ljusen brann inte ner så jag antar att dom brinner än Dom blir mina stjärnor när molnen hopas på himmelen Och påminner mig om mitt knas. Konstruktiv kritik är kul. Allt som gör så man utvecklas är schysst:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|