Mvh - Doktorsavhandling i lyrisicm
Jag är full i fan, full av hat o full idag En Boulevard, bulle vad? Jag flummar dawg!!!! Jag snackar kaxigt och knarkar faktist Dem kallar mig för diva för jag passar aldrig Jag gör det självklartt bara för den söta smaken Så om du glömmer ditt meck, så ser du inte röken av mig Nu sniffar jag koks men är kristen förstås För jag dricker min rom tills jag tittar i kors Möt mig och du sätter gråten i halsen av alla rädslor För du åker i backen som Anja Persson I detta forum är jag ett piggsvin på ett kaktusfält Som får dig inse att din Fuckyoutext är ett fattigt skämt Ni kan fortsätta sätta rakblad mot handleder Medan jag är på barer för att barskrapa tandfeer Jag rappar lite sjukt/Men när du uppträder verkar publiken vara ghostwritad, alla skriker buu Du provar med flerstav och försöker flyta men Inte ens en skräddare kan övertyga mig Snälla, kan ni inte bara ta självmord! Okej, säg cheese, och smaka min flensost
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|