I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bdn & Wini - Vi tar alltid sönder allt

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-12-14 02:00

bdn & Wini - Vi tar alltid sönder allt

BDN
Månen hänger över havet nu. Solen sover och jag ligger sömnlös i min säng. Det var längesen min säng var så här stor som nu. Och det hänger tårar i gardinen. Jag har lämnat henne nu. Gud säger tilll mig att kanske är jag den mest känslokalla på denna jord.

Hon var en bra tjej. Fick mig att le. Fick mig att bli glad. Fick mig att tro på så mycket mer. Och jag fick mig att må dåligt. Jag tar alltid sönder allt. Jag tog sönder mig. Och säkert dig. Jag kan bara tycka om någon på avstånd, på låtsas, i en utopi. Jag önskar dig all lycka, du är en bra och fin. Du är värd någon bättre än jag.

Jag ska återgå till min vardag. Gå till närköpet för att få se socker skänkt från Gud. De är så söta, snabbköpskassörskorna. Jag ska leva livet på avstånd och bara vara den jag är - en distanserad pojke som lever på drömmar och fantasi, och ledstjärnan som bär mig hem.

Jag tror jag mår bra igen.

W
(Närhet väger)

med dina händer på några kotor nedanför min nacke
säger du

"du har magrat"


och
jag tror jag ville tala om för dig att
dina fingrar brukade vara där
oftare
förr

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.