Himmlen och det blå
Låten finns på min myspace och heter himmlen och det blå ! www.myspace.com/ackeboy
det här är stället där jag bor stället där jag växt / stället där jag skrivit ner bre varenda text / ey jag får känslan av männsikor som lever här / men det blir fel ibland när jag ser min egen värld / den är så fuckt up världen är ju knullad / ey jag står stilla men hela hjärnan snurrar / ey yoh jag undrar varför det blev som det blev / varför jag står kvar när jag egentligen inte orkar mer / en massa tårar som rinner ner från kinden / på grund utav en massa dåliga minnen / är det psykos eller är det bara tankar / vill komma bort o tänka på något annat / vart har jag hamnat ey yoh på fel plats / känner mig så jävla trött orkar inte leva / ey yoh jag spelar glad med ett leende / vilket ni kan märka på mitt skummaste beetende / Reff: jag hoppas ni förstår mig/up mot himmlen och det blå mayn/2x det här är stället där jag bor stället där jag lever / stället där jag har växt up helt utan seger / varenda männsika jag känner nu är deppig / flhasbacks från mit liv som en jävla skräck film / ey yoh det är äckligt hur jag saknar alla er / som fanns där för mig ända tills jag ramla ner / men jag vill up igen och finna luften / vill få frihet ända ner till mina rötter / jag har vart instängd allt för länge i mig själv / ställer mig up skriker till er och jag ber om hjälp / ey yoh ångest dämpande medecin ge mig / annars kommer jag snart inte kunna stå på benen / allt är presis som förut mår lika dåligt / psykologer påstår att det faktiskt är förstårligt / allting är skit bre hur ska jag komma loss / samma sak varje kväll sitter där och bombar bloss /
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|