Klockan12 - Håll käften
Efter att ha mottagit ett antal störiga gb-inlägg från två användare, som inte verkar kunna hantera att jag befinner mig på en sajt för hiphoppare, så får dom nu se att s.k "rockers" också kan skriva. Ni andra kan se det som vilken text som helst.
- - - - -
Folk har börjat tro att jag snittar upp armen och springer till dasset med fingrar i halsen så fort jag tryckt ner en pizza i kaggen för att undvika brister längs arslet, ALLT bara för att jag hellre nickar till takten när emorock strömmar via internetsladden, och att jag numera spelar tunga riff på gitarren istället för att entra studios och kicka nått alster, Är inte "hiphop", men fortsätter ändå... mest för att visa hur mycket lägre nivå ni jävlar är på Inse faktum och låt tårarna forsa... eftersom när jag skriver så är inte du längre någon att propsa, visst kan vi battla, men ni har storhetsvansinne då ni skriver brokiga linjer och tror att ni vinner, så ni övar bort hela sommarlov... men får bara fram texter som ger mer negativ klang än mollackord medan jag är vår generations Povel Ramel, en del av OneStepHigher samt ditt variga sår i arslet Men tro fan inte att du kan dra mig till botten, för jag kommer ta stryk... ...tills DU utmattas i artonde ronden
Så, håll käften...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|