första texten som jag lagt ut!
min första riktiga text. skrevit lite smått innan men inte så här mycket. Kritik uppskattas gärna, så som dålig som bra! Mvh: Viktor aka Hansomknarkar!
har haft ett bra liv, inget svårt, inget dåligt/ men ändå sitter man här i det mörka kala rummet, allt känns så jävla ihåligt/ personer runt om mig tjatar & ska bestäma hela tiden/ dom tror att jag är dum i huet, precis som ingen e hemma känns som jag aldrig finner friden/ försöker resa mig upp ur denna tunga stol allt känns neråt/ känns som man borde gå till hörnan på gatan o tjacka en pistol allt har gått till helvetet/ men ändå medvetet följer jag alla som en hemlös hund på gatan/ försöker finna gud men allt som kallar på mig är satan/ springer runt på gatorna med endas en gatlykta tänd/ hyckleri & lögner, orkar inte mer. börjar planera min hämnd/ alla barn verkar vara gudssänd förutom jag, lilla jag i denna värld/ tar på mina baggy jeans, tröja och jacka. förbereder mig för min färd/ jag är härdad för detta är vad jag tror. ser en liten kille utan en mamma/ han står där i gatans ända springer fram till han medesamma, men han är borta../ det här är mitt liv.. förkortat. försöker få allt att fungera/ alla vill bara ha mera & mera, springer nu .. till världens ände/ ingen kommer någonsin se mig mer, alla undrar fortfarande vad som hände/ nu är jag han som gud sände. jag har hittat min kallelse, försöker få ordna upp meningen med livet/ men det får jag aldrig reda på förrens döden. nu för en gångs skull det jag byggt upp inte blevit rivet/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|