första texten som jag lagt ut!
min första riktiga text. skrevit lite smått innan men inte så här mycket. Kritik uppskattas gärna, så som dålig som bra! Mvh: Viktor aka Hansomknarkar! har haft ett bra liv, inget svårt, inget dåligt/ men ändå sitter man här i det mörka kala rummet, allt känns så jävla ihåligt/ personer runt om mig tjatar & ska bestäma hela tiden/ dom tror att jag är dum i huet, precis som ingen e hemma känns som jag aldrig finner friden/ försöker resa mig upp ur denna tunga stol allt känns neråt/ känns som man borde gå till hörnan på gatan o tjacka en pistol allt har gått till helvetet/ men ändå medvetet följer jag alla som en hemlös hund på gatan/ försöker finna gud men allt som kallar på mig är satan/ springer runt på gatorna med endas en gatlykta tänd/ hyckleri & lögner, orkar inte mer. börjar planera min hämnd/ alla barn verkar vara gudssänd förutom jag, lilla jag i denna värld/ tar på mina baggy jeans, tröja och jacka. förbereder mig för min färd/
jag är härdad för detta är vad jag tror. ser en liten kille utan en mamma/
han står där i gatans ända springer fram till han medesamma, men han är borta../
det här är mitt liv.. förkortat. försöker få allt att fungera/
alla vill bara ha mera & mera, springer nu .. till världens ände/
ingen kommer någonsin se mig mer, alla undrar fortfarande vad som hände/
nu är jag han som gud sände. jag har hittat min kallelse, försöker få ordna upp meningen med livet/
men det får jag aldrig reda på förrens döden. nu för en gångs skull det jag byggt upp inte blevit rivet/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skön text mannen :)<3 gillade har haft ett bra liv, inget svårt, inget dåligt/ men ändå sitter man här i det mörka kala rummet, allt känns så jävla ihåligt/ som fan ;) ett tips bara, försök att inte göra raderna så långa, för det ser ut som att du inte skrivit till beat, försök att skriva till beat så blir det feeeeetttt ! :D annars riktigt bra text! peace // LilleZoo
Death is the only way to true happiness
DuVetVemMayn P15 tackar mayn :)
jo men min hdd krasha och jag hade rätt många beats där. har inga kvar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dede P16 ingen annan kritik du kan tillägga ?
shit! ingen som kan lägga en comment?
ingen som har någon synpunkt till detta?
asså det enda som man kan klaga på e väll att det är sån stor skilnad på raderna, så lite konstiga rim, annars va det bra för första låten / otwo
jag sätter hundra spänn på att du aldrig kommer svara. men gör du det endån ska jag ha pengarna tillbaka.
4tretton P17 tack :) försöker få lite bättre rim, men damn det e svårt!
den är ju mkt bättre än min första låt om man ja säger så haha.. men annars skön budskap. men raderna är ojämna och rimmen är inte så koplicerade men du hittar din stil tillslut så ba keep up :D pz
Sleep is the cousin of death
kool. Raderna va lite långa kanske. mend et beror väl helt på vilken stil antar jag!! keep doin it!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
B.N.B X0 jo jag vet. men ville få ut så mycket som möjligt :)
Antoonee yes, tack mayn !
fett nice, gillar den stilen av text skrivande:P, alla är ju olika som tur haha, =)
www.mraxlux.ath.cx/mp3.php - mina remixs & låtar! :)
mraxlux X0 tackar :) kör alla stilar. eller ja, försöker iaf :D
inga fler kanske? :)
anybody els? :)
Lite jämnare rader så blir det skönare att läsa. Eller det behöver inte vara jämna rader, bara det flyter lite när du säger det. Formulera allt så bra du kan och försök att alltid rimma, och om du inte får det att rimma - Skriv om raden eller skriv en ny. Men jag gillar temat om man säger så.
Stabilt rakt igenom :) Kolla in min tråd i lyricism (diZZySWE - Dumma ordlekar) så blir jag lycklig!
I tego arcana dei!
teN Okej,tack :). Lyssna på ett sådär lite lugnt beat när jag skrev det så i min hjärna lätt det lite bra :)
diZZySWE P16 tack som fan :D
"har haft ett bra liv, inget svårt, inget dåligt/ men ändå sitter man här i det mörka kala rummet, allt känns så jävla ihåligt/" Känner igen mig i den raden. Liksom...Det är ju inte synd om mig, jag äter mat varje dag och går i skolan och hela skiten...Men ändå mår man konstigt / ihåligt. Bra rad.
I tego arcana dei!
diZZySWE P16 tack igen :) satt o tänkte på det & hur jag skulle få till det :) blev bra hoppas jag!
BRAP
Den hade blivit grymt bra om du inte hade haft så långa rader emellan, eftersom jag tror inte att det skulle passa till beat men annars var den skön :)
Håll huvudet högt! Oavsett vad folk säger
Varför klaga på långa rader!? Det va ju skitbra för att va den första ''riktiga'' texten han lägger ut! Jag tycker det va en fett skön text! Förtsätt så.
Jag har skrattat och gråtit, lackat, förlåtit. Det gånga året har vart fucked up och tråkigt! // Danish
tackar :)