behövde skriva av mig lite..
Hej där, jag saknar dig och tänker på dig varje kväll Önskar att du fanns hos mig som dagarna vi slappade Trots hundra mil härifrån så är du med mig varje helg Och slutar aldrig önska om en vacker framtid med dig
För mig är du den vackraste och hela världen ler mot dig Jag trodde jag var starkare men utan dig så dör jag ikväll Örebro kan kännas stort, men världarna faller ihop Veronica, ett liv utan dig får rädslorna att gå emot
Jag skulle göra vad som helst för att kunna träffa dig Att gå mot dig i hundra mil är ingenting som skrämmer mig En dag kanske vi kan ses igen och kanske att du ler mot mig Kanske att du ser på mig på samma sätt som ingen annan gör
För jag vill ha dig här och jag hatar att jag saknar dig Jag skulle göra vad som helst för att kunna säga att jag klarar mig Men ingenting kan någonsin förklara för dig hur jag känner Jag vill inte älska dig, men kommer alltid ha för djupa känslor
X2 Det är vad du gör med mig och varje gång förstör du mig Jag vet att jag behöver dig, men utan dig blir döden lätt... Blir döden lätt...
Vägen dit kändes så lång, men slutet kom så himla tidigt Våran tid var allt för kort, har du läst allting jag skrivit? Jag älskar dig som ingen annan gör, intill min död Och du har alltid varit den personen som jag behövt
Tiden flyger snabbt iväg och jag kommer alltid va kär Jag önskar att du stannat här och delade min värld Och kelade med varandra som när det inte var så här Jag lever för min enda tanke om att vakna med dig
Vakna upp med dig igen och se hur solen skiner in mot oss Du sover än och vaknar lika sent som du gjorde då Jag kysser dig i pannan och du vaknar efter en stund Och där ligger jag och ser på dig och tänker på hur söt du är
Jag skulle aldrig göra någonting för att förstöra det här För du och jag i samma säng, för sommaren två tusen sju För dagarna som du var här och allting som vi gjorde då Jag tänker på dig varje kväll och saknar dig så
Jag gör allt för dig, du är det bästa som hänt mig Hej veronica, den här är till dig.. den är till dig
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|