300 kg illvillig flundra
Det finns en anledning till att jag kallas Den Beundransvärde Genom en blunder lärde du dig att du bara undergrävde att du var ännu ett underlägset underväsen i underläge De jämför min tunga med ett rakblad, då allt jag spottar är snit(t-)sigt Vitsigt, fiktivt, som ditt påstådda avtal De jämför dig med lesbiska, då allt du spottar är fittigt Jag är en reell realist på riktigt, riktig, har du något att säga om Rick, tig För jag är vass som en fickkniv och du står på min krigsstig jag spottar mer eld än eldslukare och sexskjutare och är ett snäpp sjukare än folk dömda för Griftefrid Min kaxiga attityd beror på att jag har järn under västen och jag kan uppehålla den tack vare att jag har ett järn under västen så håll käften innan du hamnar på tågspåret, som järn under västern Jag tar över Sverige och utfärdar fullmakter om att utföra djurförsök involverande ungkatter kungsvatten och allehanda substanser som framkallar lungcancer frambringar erkännanden ur den skuldsatte och gräver på kultplatser efter guldskatter bränner kritiska uppsatser och knuffar ner upphovsrättsmännen för rulltrappor din stil är pinsam som en full pappa när jag spottar på dig krymper du, som en ulljacka och du suger så mycket kuk att du tror att pungsafter är munvatten dum tabbe av dig att skryta och vräka för att du tappar hakan beror mer på bultsaxen än häpnad dina texter innehåller mer struntprat än en biblisk barnbok och när du talar flyger det fler grodor än under en biblisk farsot jag lämnar er livrädda som doktorsentenser min signaturmelodi spelas på popcornfrekvenser POP.POP.POP.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|