Lucas Welander - Jag ska bli känd
Rev ihop det här lite fort nu på kvällskvisten, säg vad ni tycker, kritik med andra ord :)
En vacker solig dag, så ska jag Vara beredd på mitt egna genombrott Jag vill att det ska komma som ett skott Över en natt Så ska jag visa er att det här är min skatt Och att jag brinner för det jag gör Ingen annan ska någonsin kunna få mig utanför … - Mina egna intressen Medan jag pratar med pressen Så kommer folket att prata bakom ryggen på mig Jag bryr mig inte, för jag vet att jag fortfarande kan Sluta leka, väx upp och bli en man Eftersom så många andra redan gjort det Ska borde även jag kunna få till det Till slut ska även jag bli en stjärna där på himlen Bland alla stora snubbar som skapar minnen Så jag säger då det Jag ska bli känd, jag vet. När sedan mitt genombrott har kommit Får jag försöka leva livet som jag åstadkommit Det jag försöker säga är just det att Komma dit är no problem, att stanna kvar är svårt nog Det gäller bara att finna sin plats i livet Så kommer allt till slut bli helt givet För att när man väl blivit känd Så vill man inget hellre än att backa tiden och se det som en hämnd Åstadkom något i livet så kommer du att se Att ingenting kommer gratis och allting som ska ske Måste du jobba riktigt hårt för Eftersom till slut kommer alla som hör Dig nu att digga musiken Det är dom som är publiken … När man efter ett tag lägger av med musiken Så måste man alltid hoppas att publiken Kommer att minnas dig som en riktig artist Det är inte säkert att dem gör de, de vore rätt trist Men se det från den ljusa sidan Du har fått göra de du alltid velat i hela ditt liv Göra det tills du blir gammal Fortsätta sjunga tills du hamnar i en sexskandal Därefter håller du dig lågt I ett år eller två Sen trycker du igenom med ett nytt stort genombrott Precis som ett skott Över en kväll Eller två.
Ös på med kritik, bra, dålig kass, ALLT är välkommet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|