Seeban - fantasiminuter kokade ihop det här nyss, inga vidare rim om jag får säga det själv men...Tomhet, det är vad jag känner när jag har slut på inspirationmina texter var orkaner, men nu är allt vindstilla ordhur kommer det sig, att allt bara slutar fungera?när sinnet vill framåt men hjärnan är kvar på förra fredan-jag vill utvecklas jag vill kunna fylla häftenoch ha groupies som kommenterar när jag släpper nya texterkanske jag ska expandera, kanske jag t.om ska börja omskriva text, fila på rappen och sedan ha en sångska jag flytta härifrån eller ska jag skaffa stil, bo kvarkanske flytta västerut och starta nya skivbolageller ska jag låta ödet välja, upp med seglen och sen ivägoch låta vinden ta mig framåt som en nedblåset trädvill jag i huvudtaget vara kvar i den här branschen eller ska jag tro på mig själv och bli en hiphop-designerSeeLex Clothing är det ens värt att drömma..ett sammarbete med pharrell och sedan börja sy i sömmarmen... jag är vad jag ären drömmare i hip-hopens värld!Lämna gärna en kommentar efter dig! Peace!