Chaos - ordexplosion.txt
släpper en text jag skrev för typ ett år sen, men tycker är fett skön!
inget hyckleri, tömmer smyckesskrin hos skrytemcees å jag bryter in pannben med pennan, för jag är lyricist så lyssna när jag ordonanerar, fast min skolgång kreverar ganska okompliserat, så lämna mig okonfronterad och när din moder poserar liknar hon ju Tomas DiLeva jag är okontrollerad, så ditt blod omplaceras på väggen bakom mig, redan gjort som planerat och erat motstånd raseras när mina ord bombarderar blaow! så sätt igång än en gång, tar de piano som Elton John, fast att jag bouncar som en tennisboll min härliga text skickar ju dig mot en läkeprocess och jag har MVG i mattematik, för jag kan räkna med sex denna jävel är bäst, och sättet är småpundat du hänger med småungar, ni känner er råtunga med läktarn på råsunda fullsatt, ska jag visa er att rap å jag hör ihop som häxor å blåkulla
jag har adelstitlar, dina polare är nakenfisar å fast att vi har vapenvila, skjuter jag brudar med Amors pilar du kanske syns på, men stängs av med fjärrkontrollen så spela din kort väl, för jag satsar allt som Texas hold em ni sitter å runkar tillsammans, vi tar din tjej i en dubbelmacka kommer i hennes hals å kallar mig för kung av danmark jag har med hundralappar, så nu ska vi smugglelhandla en guccijacka som jag sen säljer i Uddevalla jag är läkarboken, vet hur allt fungerar som hjärnkontoret ...och skickar emcees som vill battla mig direkt till pärleporten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|