Taylor - du kan få säga mitt namn
Nej jag förstår mig inte på mig själv men du var min bästa vän och jag kommer aldrig glömma dig
du vet att jag och du tynar alltid sakta med tiden bort ibland kan vi hitta tillbaka färglägga lite men oftast så lossnar det och jag förstår inte varför vi inte hittar någon mer fast färg
kan du inte komma tillbaka någongång bara skratta och le mot mig du kan få hålla min hand du kan få säga mitt namn snälla du kom tillbaka nu
du vet inte men skratten jag förut lade till efter någon mening det där svammliga jag hade det där som finns någonstans inuti mig det var pågrund av dig du fick mig så glad och nu nu har skrattet bärt av
det tär på mig det tär på mig så inihelvete men du ska inte veta du kommer aldrig veta
och snart är det jul åter igen och jag minns förra julen då jag var din vän och förra året behövde jag inte skriva in dig på min önskelista för jag trodde du skulle finnas där förevigt men nu tomten nu önskar jag mig ensåndär vän, just en sån som hon just hon
ge mig det nu tomten jag har inte vart snäll i år jag har vart elak elak som fan men ge mig ge mig det igen snälla tomten, jag behöver det för att hitta mig själv igen
the fire feeds on faggets
|