Rabbiz - En dag i mitt liv
Jag vaknar alltid upp på en obestämd tid Det kan vara klockan 7 eller 3 beroende på vilken individ... ...Jag vill vara idag, alltid efter mitt behag Det spelar ingen roll om jag har tjejsällskap Går upp och startar datorn, jag begär pervers erotik Tjejen vaknar, fuck romatik! Jag gillar publik Jag hör ett skrik när hon ser en enorm häst kuk Sticka ut ur präst dotterns buk "Gillar du detta för din fitta är våtare än en sjö" "Vill du komma över hit och suga min kuk eller säga adjö?" Fan vi måste vara i en lång jävla bilkö För klimatförändringarna har öde gjort våran miljö Äntligen avancerar hon mot min styva kuk Suger på den för hon har Rabbiz missbruk Efter hon gått tänker jag nu har jag begått ett sexbrott För tjejen var blott 13 men när det gäller sex är jag en bigott Jag har skuldkänslor, måste fan börja ta ansvar för vem jag knullar Men när jag ser ett par tuttar tar jag fram ett par filmrullar Så om jag ska vara helt ärlig... Så är begäret oumbärligt även om det kan kännas förfärligt Så vi ses nog igen nästa vecka Även fast jag känner att nu får det fan räcka
Jag lever i en heltäckande dimma Jag drar mig själv längre in timma för timma Jag duschar av mig skulden från oskulden jag tog från tjejen i natt Får fram ett skratt när jag tänker på min egen debatt Som i filmer med djävulen på ena axeln och gud på den andra Men jag kan ju inte klandra mig själv? Vi ville ju ha varandra Jag går ut ur duschen och torkar av min blöta kropp Livet är ett kretslopp, som bussar som måste stanna vid samma busstop Kollar klockan och den har stoppat slå Men på datorn står den på kvart över två 5 timmar sen, men om jag åker nu hinner jag fram till skolans foajé Bussen går tio i tre, jag kanske hinner till historia lektion om Rhen
Det här är vers 1 och 2. Ska nog skriva 2 till. Kritik och så skulle uppskattas...som vanligt :P
You keep believing, I'll keep evolving
|