meningsfull - polincident
kände att ja var tvungen att skriva av mig. är så jävla trött på lagens långa arm och deras sätt att markera lagen.
så ja glider runt på staden och ja hinkar mina bärs tömmer burk på burk och som de vore min sista kväll sedan kommer dom fram och vill att ja ska hälla ut det gissa vilka det är, det är snuten jag frågar varför och dom börjar gapa och bråka det är transport av öl, svara på frågan men dom tar ju mina bärs och dom sticker därifrån jag vill fortsätta hinka, men, vilket inte går sedan skickar dom ett brev och vill att ja ska ta mitt straff förstorar upp hela grejen som mina öl har varit hasch men ja fattar inte riktigt varför dom vill ha mig fast för att ja har vandrat runt och druckit öl på allmän plats jag har sett dom hålla på nu under ett tag låter alkisarna dricka, kallar det dubbelmoral dom vill ta det till rättegång, men det kommer sluta med att dom får hämta mig med sitt tjänstefolk
hata med mig lr inte...
pz
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|