Sara va bara 14 år Har skrivit en början på en text ni får kommentera va ni tkrLäs å skriv kommentarer vore ass schysstDet va en gång en flicka hon va bara 14 år/hon fick stryk av sin farssa varje gång hon fick en tår.hon började me dråger/för att dölja sina känslor å plåger.efter ett tag så blev hon ju märkt/hennes farssa skrek å drog fram sitt skärp.hon ville inte stanna så hon började att springa/från denna världen ville hon försvinna.nu e hon ensam å sitter där på gatan/hon titta up mot himlen varför hamna just ja hos satan.hon har inga pengar så någon lägenhet kan hon inte få/så hon vandrar där på gatan och har ingenstans att gå.hon fick bestämma sig att sälja sig själv/hon skaffa några polare nu va hon krimminell.när hon gick på stan så titta alla snett/hon ville ju bara leva sitt liv på ett bra sett.hon slutade att punda/men hon fick flashback varje gång hon skulle blunda.det va inte lätt så hon började att skära/ni kan ju fatta vart för hon saknade sina kära.hon träffade sin mamma snälla jag kan förklara/nej sluta Jag älskar dig min sara.
Den ska typ sluta med att hon dog ska avsluta den ikväll tror jag