freestajl - saknad <3
inget är konstant i denna värld, inte ens våra bekymmer..
Vad är gud, vem är gud?
Varför är det ingen som kan förklaraallt man får höra är att gud är det där underbaraAtt han alltid finns runtomkringgör man rätt har man hans säkerhetsförsäkringHan hjälper dig när du själv står utan maktsålänge du följer bibeln och går i kyrkans paktAndra säger att han hjälper dig oavsettinte hjälpte han min morfar, vad hade han gjort som inte var rätt?när min morfars hjärta slutade slå så var det fan inte lättkunde inte förstå, frågade gud när jag såg på min morfars porträttVarför gjorde du inget, krävdes det ett tabernakelför att du skulle uträtta ett endaste mirakel?Han var ju förfan min morfar och jag vara bara barnetmamma sa att han skulle ut o resa men under färden störta planetTiden gick och hans död försvann med tidenjag växte och tanken om morfar var helt förvridenFick veta vad som egentligen hade skett, känslorna blossade upp ännu en gångoch jag kunde inget annat än hata dig gudså jag dedicera dig denna sång..
en jävla påhittad man eller något som finns här och därorkar inte fråga längre vem eller vad du ärför jag vet att jag aldrig kommer få min fråga besvaradkan inget annat än säga, morfar du är saknad __________________________________________________________skrev ihop texten på cirkus 7-8min, till "Peppe - Goodness" som faktiskt ligger upp på Beats. :)Droppa en kommentar när du endå är förbi!Peace.
gråta_blod P17Tack för din comment!hehe, skrev texten bara rakt av, ingen speciell tanke med den därav rimmen och slutet, men vem vet, kanske fortsätter med den och lägger upp hela sen om jag pallar :)peace
I c, alla har sina egna åsikter, tack för comment btw!