så är varken du eller jag aldrig ensamma.. det där går inte. patrik, du måste fixa flytet. få in nån laddning i meningarna. du formulerar dig bra men faller strukturen. det går inte. det känns halvdant att läsa för tempot är väldigt tafatt. det beror inte bara på att rim saknas för visst går det att skriva utan rim men då måste du dela in raderna bättre. utnyttja space-tangenten håhå. dina första två är helt ok men inte wow, Förlåt, vet att du känner dig lämnad men förstå att så länge ensamhet är ömesidigt så är varken du eller jag aldrig ensamma.. är de bästa raderna men som sagt, sista raden är fel språkligt sett och grejer som "Farbror verklighet" som knackar på en dörr känns sönderanvänt och klyschigt förlåt. Efter många om och men så har jag insett att gräset nog är grönare på andra sidan. Men vad skulle jag göra på andra sidan ensam? är också helt ok men upprepningen av "andra sidan" kunde ha skippats. och sluta rappa för i helvete, börja spela piano istället. eller skicka mig en duffel på posten. Taylor: jag är lite allergisk mot änglar som söker själar.. folk som använder såna uttryck tenderar att vara väldigt basic och tråkiga, inte sagt att DU är det men jag stör mig på ordvalen.för ska du kasta bort den så vill jag gärna ha den i en glasburk så jag kan ta fram den och klappa den när jag saknar dig alldeles för mycket är ett jättefint stycke och avslutningen är också bra. men jag säger det igen, bli inte så enkelspårig med stjärnorna och tårarna och änglarna och själarna. visst, det är fina ord men sätt dem i nya sammanhang om du ska använda dem. var lite innovativ. din del är mer diktig och flyter bättre än Patriks. den är mer läsvänlig och är bättre strukturerad. du kan det där. lär den där jäveln det och säg till honom att sluta rappa för han suger på det. när jag skriver det till honom svarar han typ: "yao vad fan men det är roligt yao". ok nu läste jag dina tre första rader och de är faktiskt bra. störde mig bara på ordvalen så jag skippade dem när jag såg det men äh. jag menar det jag säger. fan heteru taylor för..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.