Spex, Hwarang, Baltic, Zteve-O, Dusty Crates & Pigeon - Bringin' some class!
spex Tick, tack, tick.. watch the pendulum swing Time to bring more fuzz than millenium shifts With a venemous theme, not 'cause of the venom we bringth But for when the venemous stings, it stings with a sting that's as deadly as sin! Leaving mutual feelings mutual feelings' Cause truthfully speakin', I'm through the roof, peakin' Leavin' your uterus leaking out mucous of evil We're raisin' the stakes, so reckon this sessionas more than just a group out of people greedin' on djureri's seamon Hwa, dude, come on, teach 'em! Hwarang I’m the illest you illiterate fuckers When itty bitty bitches bring me ruckus I start swinging like middle aged couples Your Game is in the 1 dollar aisle at wall mart I got more A-Game than eleven million sport bars More A-Game than Asian students’ report cards You are that bad (...) silence is your best act You should have a warning sign like Queffs ass You’re even more annoying than that Umbrella song You’re a fucking simpleton.. even if I spelled it wrongBaltic Du kan kalla mig baltic, jag är nothing to fuck with tillsammans med spex, hwa, kammel och dusty vi slår in huvudet på usla små spån i rutiga shorts och kamfam är eftertraktat... eller hur MVH? i varenda jävla text är det: "Baltic hit och baltic dit" och ja: mitt namn är fint!!! men har du vunnit VM i att snacka skit eller är din "cup of tea" en flaska sprit? Du är konstig och cp och torrjuckar TVn medan vi håller det nere med Rocco Siffredi du har downs syndrome och är gay och har du pastasås i ditt face? eller är "The make up of make up artists" Makaronigratäng? Zteve-O P_14 Trött på att ta bort deras texter, Skojaru eller? dom tror sig droppa hottast på stället men borde inse att dom aldrig kommer bli bättre, är mobbade gänget, borde åka moppe istället och dansa till Eddie Meduza med äckliga brudar som kanske har sex för en tjuga om du säger "jag snusar" Ni förtjänar att hatas, är rägers i ladan medan ert crew heter "Tha gangsters från gatan" ...Ah juste. Beskeen du kanske vinner vår battle men jag är iallafall inte bättre än du e på att droppa texter som suger! PS: Om du inte vill bli kickad i asset är det bäst du springer din jävel Dusty Crates Dust is back in the place just to be smackin your face This is family matters.. and we’re snatchin your chain I’m a genius mastermind... even if I speak nonsense Even if I’m the weedcoppin, motherfucking heat cockin.. teethknockin kid on some "you-need-doctors"-shit cus When you silly MC’s beatboxin I got my peice poppin! Everyday is a paperchase and I’m holdin it down.. I made you an heroin-addict and sold you some brown Sure, I got some dough but shit don’t make a difference You still catch me in the bar throwin change at strippers Cause I’m bummy like that and I stay drunk of the Jack I like to get blunted of swag so give me sumthin to wrap Word up spex.. it’s about time we brung this shit back Here to clean up this sewer where you dumpin your crap You funny ass cats is always runnin your traps I sugest your shutin ‘em fast or I’m punchin ‘em black We’re... livin for brawl like the City of God If you bring it at all you better be bringin it hard and If you mess with the GOAT or if you step on my toes I send Baltic with the sauged-offPigeon im performin miracles im the jesus of rap, no easy feat to attack ...at least if your wack get weak in the knees when I rap yall pieces of crap dont think a rap make a beat ...but a beat make a rap yall a disgrace, im here to march on you fakes you dont need a beat... disregarding your face My vocalchord will push yall overboard make you swim upstream till you dont wanna flow no more so go report your resignation so Satan can approach you whores with open doors cuz im an eloquent perfectionist attack when youre least expectin it.. im a trojan horse so estimate my fist like a flash a kick in your cath and a stick up your ass.. whut?!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
to settle the scores Om jag ska va ärlig kom den här collaben ut rätt så half-assed, från alla inklusive mig, men det är fortfarande bättre än det mesta i lyricism. Bra initiativ spex. Kammel och Pigeon can eat a dick!
Kommer in senare eller imorn & kikar, ser jäkligt intressant ut! Skyll inte ifrån er nu ;) ;) Alla vet ju att Stanislav plockar er =D=D Kommer sen :) PZ
be the change
Damn, många helfeta linor från var och en av er. Något jag dock tyckte var helfett x34 var ju helt klart Baltics "eller är din "cup of tea" en flaska sprit?" . Fresh :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul med lite sånt här i lyricism forumet igen underhållande läsning =)
och
Zteve-O dra in hakan så du inte drunknar i duschen snackar om gata, medans du själv sitter & runkar i buschen!!
Strömsta... behöver jag säga mer ^^
---------Reklamplats---------
ÄNTLIGEN lite nytt här i forumet, tack grabbar. Såg riktigt bra ut i mp3. format?
Hokkar gärna på Collab!
Baltic var soft.. Tyckte dock att Dusty höll kvalité vägen ut. Men Baltic nämnde Kammel i sin text? Det var väl Zteve-O som körde, inte Kam..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Han skulle ha varit med när jag skrev texten yamo
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Aight :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Spex, Baltic och Zteve-0 var fetast i denna. Det var fresh, och bra lagt av alla, nice collab, kanske för att dem bästa i forumet droppade den. Skulle dock vara mer träffande dissar Baltic, jag är ganska snygg ju.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Damn, dope! Spex var sane, resten likaså. Mer sånt här.
the fire feeds on faggets
Lyricist
2007-10-26 15:29
Beskeen: För det första, *suck*. Sen när började jag snacka om gatan? Det där var ett krystat påhitt för att kunna dissa mig för att jag bor ute på landet. Ta're lugnt! PS: Jag vann vår battle;D Tack till er andra! Fan kul att ni diggade ändå. Det var lite oväntat faktiskt när man skriver med dessa grabbarna. Själv håller jag nog med dusty lite alltså. Pigeon_: Släng in en vers sen, så fixar jag in den i huvudinlägget eller vad man skall kalla det:)
Najs bitches! Skönt att se lite bra collabs, länge sen sist... Riktigt grymt... Är för lat för att ta ut rader just nu! Kanske senare... Pez
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-10-26 15:45
Like dizzat, thx cleanflow
Shit is dope like sniffin coke Pigeon! Nu är det bara Kammel som äter kuk :P
Tungt spex. Hook me up nästa gång fan! Ganska stor diff på kvaliten faktiskt. Kul med lite bra grejer ändå!
dingrinn.blogspot.com
visst du vann zteve -o ..när du drog upp gata ? "Ni förtjänar att hatas, är rägers i ladan medan ert crew heter "Tha gangsters från gatan" tyckte bara att det lätt kul att killen som kör traktor drar en sån diss ps. tog inte illa upp, men ville ge igen=)ds.
---------Reklamplats---------
Beskeen. Du kan ju knappast ha läst raden du citerade. Sen, ta det lite lugnt. Eller så limmar jag fast din läpp i nacken och syr fast en dansmatta i pannan på dig. :) Nemen, yeahyeah. Läst Piegon's del nu också, riktigt soft. Som sagt, mer sånt här.. behöver lite klass i forumet. I'm ute, tjoflöjt!
the fire feeds on faggets
vad hände med mitt inlägg? är det steve-o som ligger bakom detta?
Lyricist
2007-10-27 01:22
Japp. Vi tar resten av diskutionen i GB va grabbar. Tyckte den gick lite off-topic där i slutet liksom även fast det vart lite kul och så.
amen vafan. vad hände med "det är skogen represent liksom"? då måste jag sätta det i siggen då
trimmad will do! bra skit, tack alla, och ja håller faktiskt också med dusty, men eftersom d märks blir texten(erna) bättre, fast d kanske bara e ja som tycker d, holla!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
haha..soft skit det här..alltid kul att se I start swinging like middle aged couples -garvade som feen där tyckte allt såg nice ut men fastnade mest för baltics del..ni ce wöörd
http://www.myspace.com/noodlestyle
tackz!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Ooh, Duvan var ju tung han med fan..
thx.. min skit e iofs galet beatanpassad så den ser lite cp ut
Baltic och Zteve-O, lätt skönast i den här... spex, jag fattade inte så mycket i din text, kan vara för att mitt engelska ordförråd inte är det bästa. Men det såg fett ut! Hwarang, sånn engelska förstår jag, det såg grymt ut och verkligen läsvärt... tungt!
Dusty, jo bäst bland de engelsk skrivande jäklarna iallafall, tung skit!
Pigeon, också nice, ingenting att klaga på direkt...! Du kan kalla mig baltic, jag är nothing to fuck with tillsammans med spex, hwa, kammel och dusty vi slår in huvudet på usla små spån i rutiga shorts och kamfam är eftertraktat... eller hur MVH? i varenda jävla text är det: "Baltic hit och baltic dit" och ja: mitt namn är fint!!! men har du vunnit VM i att snacka skit eller är din "cup of tea" en flaska sprit? Ni förtjänar att hatas, är rägers i ladan medan ert crew heter "Tha gangsters från gatan" ...Ah juste. Beskeen du kanske vinner vår battle men jag är iallafall inte bättre än du e på att droppa texter som suger! tungt!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
riktigt nice collab! :D mer sånthär! peace
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Kan ju ta ut lite favoriter ur varje textstycke...Spex Leaving mutual feelings mutual feelings' Cause truthfully speakin', I'm through the roof, peakin' Leavin' your uterus leaking out mucous of evil We're raisin' the stakes, so reckon this sessionas more than just a group out of people greedin' on djureri's seamon - Gillade Genom Taket-delen, såg ut att flyta najs. Delen om Djuret var on-point som Satan. Fett!Hwa You are that bad (...) silence is your best act - Vet inte vad jag ska säga. Fastnade för den raden på en gång. Så jävla bly asså. You should have a warning sign like Queffs ass You’re even more annoying than that Umbrella song You’re a fucking simpleton.. even if I spelled it wrong - Lagom skönt stycke, rätt roligt avslut.Baltic Tycker det var relativt medel av dej. Annars var ju...i varenda jävla text är det: "Baltic hit och baltic dit" och ja: mitt namn är fint!!! - ...jävligt on-point, men varför inte bara sola dej i glansen? Läppar runt ens Petter-Niklas is the shit ju... ;-) eller är din "cup of tea" en flaska sprit? - Hilärius line.du har downs syndrome och är gay och har du pastasås i ditt face? eller är "The make up of make up artists" Makaronigratäng? - Hade nog vart bättre utan "downsyndrome och gay", kändes mest ditplacerad för rimmandets skull, jävligt rolig rad ändå!Killerzteve Skönt driv genom hela texten, saknar dock fler toppar, men......Ah juste. Beskeen du kanske vinner vår battle men jag är iallafall inte bättre än du e på att droppa texter som suger! - ...var bly, elak och on-point som Satan! Riktigt fett verkligen.Dusty Crates When you silly MC’s beatboxin I got my peice poppin! - Den här linan var fresh!Cause I’m bummy like that and I stay drunk of the Jack I like to get blunted of swag so give me sumthin to wrap Word up spex.. it’s about time we brung this shit back Here to clean up this sewer where you dumpin your crap You funny ass cats is always runnin your traps I sugest your shutin ‘em fast or I’m punchin ‘em black - Fastnade för den här delen, helfett, schyst rimmat, hårt innehåll. Diggade Sewer-raden som fan. Flowade jävligt najs på ett beat jag fick lust att prova den på.Pigeon yall pieces of crap dont think a rap make a beat ...but a beat make a rap - Bly.My vocalchord will push yall overboard make you swim upstream till you dont wanna flow no more so go report your resignation so Satan can approach you whores with open doors - Seriöst, jag blev fan kär i den här delen. Raden om Satan var fan helt sjukt dödande.