Spades - Sanningen om Världen
jo.. jag är väldigt kritisk mot staten, jag är klassad som anarkist på grund av mina frihets tankar.. men det hör inte hit.. jag skrev en liten text, om min syn på världen.. ni får gärna säga vad ni tycker... denna kommer troligen bli inspelad. om jag hittar beat
vi påstår att vi lever i ett så kallat fritt land men för att jag säger min åsikt blir det kallat skitsnack? tycker synd om de folk som flyttade hit med hoppet om att det finns såkallad yttrandefrihet så kom igen, ska vi jämföra vad sa du ångest? när mina vänner ligger och dör utav gatuvåldet staten bryr sig inte om en jävel i skiten så vi får slå mot dom till vägen till frihet staten vill tysta mig, för jag är för anarkistisk för ett fritt land finns som friska i paralympics men efter ett tag så lämnas vi alla skjutna utav dessa såkallade "fredliga" kravall-snutar som behandlar alla lika, förutom frihetskämpar skiten ändras aldrig då dom rika festar på pengar som dom verkligen inte förtjänar tittar framåt och ser hur hela världen förjävlas ser en stor man, sitter i kavaj och är skitfet piskar på en slav och påstår att det är frihet