Liten text bara
Jag är helt seriös när ja skriver detta här. Jag mår verkligen skit, å på de så blir jag kär. Vet exakt vad jag vill, men hon vill inte samma. Så jag antar att ja gör de ja gör å går ensam. Vill vara nära dig, men måste hålla mig borta. Varge andetag jag tar är så tunga, jag tar korta. Vill inte känna så här, mitt liv känns som skit. Som fula ankungen i sagan, så hör ja inte dit. Snälla lämna mig i fred, vill inte ha någon omkring mig. Dras ner i min depprision, förlåt ja älskar dig. Vill inte tänka på hur jag mår. Ingen förstår, när ja går, för de som hänt har inre lämnat spår. Försöker tänka på nått annat allt ja tänker på e dig. Skulle skriva något fint idag, ja börja skriva om en tjej. Som är 15 år, söt , vacker å underbar. Och denna tjejen, är någon som ja tänker på varge dag. Hon heter sara, den finaste ja någonsin har träffat. Mitt hjärta hoppar till när våra läppar träffas. Du va den ända som fatta, hur ja kände mig då. För de e inte bara jag, även du har har havt de svårt. Men du ska veta att ja alltid lyssnar på dig. Å de du säger till mig, går rakt in i mig. Förlåt om ja någongång får dig att gråta, om ja gör de finns de en jag aldrig kommer förlåta, & de e mig.
Kritik tack :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|