Hubler - Jag hatar dig på alla möjliga jävla sätt som går, ditt jävla horbarn.
Det enda bra med dina raptexter är att dom faktiskt har ett slut och om dom inte hade haft det, så skulle dom stinka som en kuk. Du liknar en julskinka, med ett stort, rött jävla äpple i munnen, så bråkar du med med glaserar jag trynet på dig med sperma, sluta härmas! Du är och kommer alltid vara ett jävla idiot-cp, och om du inte redan vet om det, kan du fråga din jävla mamma för hon vet det säkerligen. Ingen gillar nog dina låtar egentligen förutom din bäste vän, Sven och hans 3 bröder, Jeff, Ben & Ken. Jag har sett dig posta 3643 trådar som handlar om att du är bra, så jag antar att du missuppfattat situationen & tror att du är jag? Så måste det fan vara, för allt annat vore psykiskt skadat att tro så dagen du vill ta livet av dig står jag med en skylt där det står; "DITÅT ÄR BRON --->". Du kanske nu börjar bilda en uppfattning om hur efterblivet retarderad du är? Bra, men du, läs nu det här; Jag hatar dig till den milda grad att jag frivilligt skulle hugga mig själv i huvudet med en sylvass, brinnande stekpanna, dunka mitt underliv mot ett skenande tåg & pierca mina ögon med häftstift om du bara slutade rappa. Det är sant. Vad som gör situationen ännu värre är att du ständigt skickar reklam om dina keffa texter, lika efterhängsen som värsta sektmedlemen, så polera hjärnan en smula innan du avslutar GB-inlägget med "kommentera gärna!" Jag blir så _JÄVLA_ förbannad allltså, för det tar inte slut där, för du har dessutom värsta jävla profilbilden & ser ut som Hugh Grant efter en biljakt som involverat alla sorters knark du kan tänka dig, så, kort & gott; Sug min jävla kuk & hoppas att Gud kan hjälpa dig.
http://www.soundcloud.com/adamkross
|