TJB - Du bor för långt ifrån älskling
Tycker ni att jag ska spela in denna? :)
TJB – Du bor för långt ifrån älskling De är om dig jag drömmer om på natten Men ser bara regnet som faller vid kanten drömmer om att vi ligger och myser och jag vill vara din värme när du fryser du har verkligen den finaste rösten vi ska träffas snart de är mitt löfte jag vill va den som får dig att skratta behandlar aldrig dig som en smutsig matta kommer ge dig all den kärlek jag kan försöker föreställa mig hur de känns att ta i din hand tycker om dig så mycket, du är ju min tro de är svårt att beskriva din skönhet i ord tänker på dig varje sekund som går just därför vill jag ge dig denna kärleks låt avståndet mellan oss gör ont i själen vill vara din pojk och visa dig för hela världen
din röst gör att jag överlever dagen får jag inte träffa dig snart så blir jag galen mitt hjärta smärtar och jag känner saknad och de är dig jag tänker på när jag vaknar när vi pratar i telefonen känner jag avståndet och vill tillägna dig tusen tals med sånger som bara är skrivna till min egna babe så snälla kan du ge mig ett svar och säg att du vill vara med mig och känna dig älskad samtidigt som jag skriver låtar till dig med känslan men ska inte tvinga dig till något du inte vill men när jag pratar med dig står tiden helt still måste prata med dej varje kväll i telefon och jag vill inte bara ha ditt hjärta som ett lån vill ha en plats som varar väldigt länge och så jag får tillbringa livet med en ängel
du är en ängel men det är ingen nyhet och jag har inte ens en tanke på otrohet ska vara dig trogen och vara bara din kille så vi kan vara tillsammans o skapa minnen förstå att jag tycker om dig så himla mycket snälla kom till mig vill ge dig min nyckel som är en plats till mitt hjärta bara för dig och jag önska att du kunde leva bara för mig men de är nog alldeles för mycket begärt önska varje sekund att du vore här lyssna på ditt hjärta, de är de enda råd som jag kan ge dig i denna kärleks låt så lyssna noga innan du bestämmer men att vara med mig är inget krav jag ställer men ville bara berätta hur mitt hjärta känner vill alltid vara mycket mer än bara vänner
/ TJB
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
|