Hatad Saknad
Jag har älskat dig, men du kan sluta känna dig saknad/ För jag har även gråtit, och vem vill ha tårar tillbaka?/
Jag var bara en i mängden/, av strul och grejer/ varför kan du inte stå för vad du säger?/ DU påstår att du är en player?/ Jag tror att du är rädd för dina känsler../
Men vad som än händer ../ Kommer vi aldrig mer bli vänner/
Du är inte som du ska, är du som du vill?/ Men när allt kommer omkring,/ är du nog.. ..ingenting/
Du vet inte hur det känns/ När hjärtat krossas och broar bränns/ Du vet inte hur det känns/ När man såras av sin bästa vän/ När ens bästa vän var älsklingen/
Det är försent att vända om, förlåta det som orsakats/ För de tårar jag gråtit kan aldrig gråtas tillbaka/
Detta handlar inte om att jag vill bråka/ Jag uttrycker mig helt enkelt bättre i låtar/
"Du förtjänar inte mig", så sjunger du om mig/ Men jag måste få påpeka, att du glömmer en grej/
För trots att du bedrog mig,/ så stannade jag kvar/ Jag älskade dig inte för det du gjorde okeey?/ -utan för den du var/
Sanningen säger att lögnen förgör/ Och den kan du åtminstone inte ljuga för/
Jag älskade den jag trodde du var/ Jag trodde helt enkelt att du var underbar/
Ibland märker man hur fel man har/ När man står med krossade drömmar- -ensam kvar./
Men det kommer nog alltid finnas en saknad/ Och En önskan om att tiden kunde spolas tillbaka/
Du har flickvän nu och snälla håll dig till henne/ Gör inte som mot mig med massa lögner i mängder/ Var inte otrogen/ Var inte omogen/ Bli den kille som alla ser som godtrogen/
Det har är ingen låt om att jag behöver dig/ För När tiden rullat på så har jag lärt känna mig själv/
Jag blev starkare med tiden, trots det du sa men/ Nu kan jag alla svaren/ För när jag går till sängs om natten,/ så vaknar jag som glad sen/
reffen är inte fixad riktigt än, men kommentera gärna på det jag har:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|