Desdichado- Burning Feet (svensk)
//jag kallar det burning feet ett sinnestillstånd du kan inte göra ett skit åt att timmen e lång du ville hitåt men fick knata i en annan snirklig riktning matklöshet, rastlöshet blandas mitt i ditt liv//
burning feet, att stå i bostadsköi en värld av vuxna för barn där dom stora störropa högt hjälper aldrig ett adhd barndå sätts han i ett ensamt rum å tänker jag vill slå er snartmen e det konstigt när rastlös och maktlöstvingas på en pojke tills han knaprar på sitt armstödi otålighetens stekande sol brinner hans lungaingalunda skall han få finna sitt sinnes skugga
burning feet knalla till alla arbetsförmedlingarförnedrande tvingas blotta sina framstegs förseningarburning feet ett körläger för stummaburning feet en ölhävare drunknaren 5 årings väntan på att få gå från matbordeteller den bästa matchen som inte någon avgjordenär frustrationen växer i kroppen tills sömmarna bristerdu förnimmer ditt livs värsta mardröm och fötterna brinner
ref
burning feet din flickvän vill ta nåt uppehållegentligen bara för att gå omkull med nåndu sitter som en kopplad hund å hoppas dumtatt du slipper stoppas upp innan du gått på grund fast du bottnar lugntman upplever känslan som nån som torteratsoch i sinom framstår man som lobotomeradför att ovetskap tar fler offer än fakta, det är fakta.och bara vetskapen om det är fucked up!
burning feet sista lövet som klamrar sig fast änsista skilda pappan som packat sin kappsäcksista nyktra alkisen som sparkar sin parkbänksista barbie-modellen som knarkat bort plastenmen det är långt kvar till mångt och mycket innan lugnet sänker sigså jag accepterar saker för vad dom är, inte vad jag tänker migmen frustrationen växer i kroppen tills sömmarna bristerjag förnimmer mitt livs värsta mardröm och fötterna brinner jag kallar det burning feet ett sinnestillstånddu kan inte göra ett skit åt att timmen e långdu ville hitåt men fick knata i en annan snirklig riktningmatklöshet rastlöshet blandas mitt i ditt liv
burning feet knalla till alla arbetsförmedlingarförnedrande tvingas blotta sina framstegs förseningar".Mycket poetiskt och jävligt bra. Dock har även du, din medelmåttiga jävel, halvdana rader ibland.Detta t. ex:"ropa högt hjälper aldrig ett adhd barndå sätts han i ett ensamt rum å tänker jag vill slå er snart".Man fattar hur han känner och det är en bra rad i sig, men jag tycker att du har krystat fram det lite för att lyckas med ett flerstav. Favoriter!!en 5 årings väntan på att få gå från matbordeteller den bästa matchen som inte någon avgjordenär frustrationen växer i kroppen tills sömmarna bristerdu förnimmer ditt livs värsta mardröm och fötterna brinner&burning feet din flickvän vill ta nåt uppehållegentligen bara för att gå omkull med nåndu sitter som en kopplad hund å hoppas dumtatt du slipper stoppas upp innan du gått på grund fast du bottnar lugnt&för att ovetskap tar fler offer än fakta, det är fakta.och bara vetskapen om det är fucked up!
burning feet sista lövet som klamrar sig fast änsista skilda pappan som packat sin kappsäcksista nyktra alkisen som sparkar sin parkbänksista barbie-modellen som knarkat bort plastenDet var allt för mig! MEN ska det inte vara:man upplever känslan som nån som torteratsoch i sinom TID framstår man...? Nu har jag rättat det i alla fall.Pöjs.