Lyricist
2007-10-08 11:00
Excentri - I röken så tung (Andas min luft i dina lungor)
Excentri - I röken så tung (Andas min luft i dina lungor )Hur kan jag motstå dig? Min solstråle När du pulserar i varenda blodåder..
Älskade .. Ja, Du som fångar min blick Och får mig att göra, allt jag ångrar på sikt Du som värmer min hand, när du var sida smekerTar dig in överallt och pumpas runt i mina vener För du andas min luft, en känsla så lättsam Och ser mig som en du kan tänkas att älska
Dina ögon ser mig, med en åtrå så het Likt en himmel om natten, stålgrå med månsken Du brinner för mig, och det hetare än eldOch ger mig en chans till att vara mig själv
Värm min stelfrusna kropp, kryp närmre mitt skin Eller ge mig den gnistan som finns i din blick Skänk mig din kärlek, jag ska bevara den väl Och ge mig hopp om att läka min medfarna själ
Möt mig halvvägs, mellan himmel och jordOch ge mig dig, tills mina sinnen fått nog Jag är kär i dig.. min älskade Så ge mig livsglädje och ärlighet Eller bär mig helt, genom livets snår Och fräls mig från kylan som biter så hårtMin vän .. jag älskar dig gränslöst Så ta mig med, eller lämna mig hjälplös
på plats för att självdö..
Se mig .. Utan dig vill jag inte finnas till För det är tack vare dig som jag lever..Du ser mig , gå ner mig , och gör det på avstånd Men hjälper mig upp, när jag nyss fallit raklång
Du föder mitt lugn , och behåller det där När du låter mig vila, i röken så tung
Du skänker mig frihet.. jag vill ha dig, jag vill ha dig min vän i mig ..
Det finns inte tid till att ge upp!
tyckte det var fint.. flöt skönt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-10-13 19:38
Maximum_Taste, tackar så mycket!
Battlerappare
2007-10-13 23:30
Lyricist
2007-10-14 20:51
zunken, tack så mycket bruuushan (;
vackert som fan tjejen! jag diggade det här som fan, det enda som gör att jag inte riktigt känner det helt och hållet är att jag inte kan relatera till det iom att det är ett väldigt utstakat ämne. Men du skriver och formulerar dig väldigt snyggt och rimmar najs. Grymt bra, keep it up! /Ranch
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Lyricist
2007-10-14 22:35
ranch, tacks å jätte mycket. det värmer!
du har utvecklats mycket senaste året. sjukt
tuuuungt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-10-15 20:06
easyskanking, tack så mycket, kul att höra (: kekke, tack brusshan :D
Lyricist
2007-10-28 21:44
upp?
åååh faan va braa! jag blir genuint avundsjuk på din förhållning till språket i din rap För du andas min luft, en känsla så lättsam Och ser mig som en du kan tänkas att älska absolut favoritrad, jag blev förvånad över hur lätt den lekte över tungan mer Desdichado
life is a motherfucking rollercoaster so I'm starting to consider the farfarsbilarna
Lyricist
2007-10-31 15:01
Des, tack så jätte mycket. detta värmer verkligen ett fruset hjärta denna kalla höstdag. Tack än en gång. tack
så grymt tjejen! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Lyricist
2007-11-01 12:42
Trixan, tack så mycket, kul att höra :)
Ouff.. så jävla duktig du är, imponerande!
Lyricist
2007-11-01 16:25
Begge, tack så jätte mycket. det värmer mig.
Vila i frid Pontus holmström 1986-2006! saknad..
Lyricist
2007-11-02 15:21
tack bastiman (:
Lyricist
2007-11-04 15:30
uppish :)
Feta rim och du formulerar dig förjävligt bra! Älskade denna raden: Hur kan jag motstå dig? Min solstråle När du pulserar i varenda blodåder.. Jag är inte så bra på att kommentera folk och så vidare så du får inte lika mycket kritik som du egentligen förtjänar av mig, haha. :P Pejs / Enter.
Dra åt helvete!
Lyricist
2007-11-04 17:07
Enter, Tack så jätte mycket! Känns kul att få såhär mycket positiv kritik, verkligen. Tack!
Lyricist
2007-11-04 22:41
upp?
Ska läsa genom hela texten och ge dig typ en sån där recension grej så det ser lite finare ut :) Snäll jag är.
Dra åt helvete!
Okej, jag läste genom hela texten nu och allting ser väldigt bra ut, du förmedlar dig väldigt bra, en verklig känsla, mer som en berättelse med flerstavliga rim. Tycker du är väldigt begåvad, inte många tjejer som lyckas skriva texter som dessa. Texten var bra hela vägen ut, men slutet måste jag säga lät lite porrigt. :P "jag vill ha dig, jag vill ha dig min vän i mig .." Men jag måste säga att dessa fyra rader dom allra bästa i hela texten! "Hur kan jag motstå dig? Min solstråle När du pulserar i varenda blodåder.."
"Värm min stelfrusna kropp, kryp närmre mitt skin Eller ge mig den gnistan som finns i din blick" Hejsvejs med dig och fortsätt skriva! :) Pejs / Enter igen.
Dra åt helvete!
Lyricist
2007-11-05 22:27
Enter, uppriktigt menat, tack. tack så jätte mycket! Det värmer.
Lyricist
2007-11-06 22:02
uppish
Måste bara fråga en sista sak innnan jag låter dig vara ifred i den här tråden. :P Spelar du även in dina låtar? Eller skriver du bara?
Dra åt helvete!
Lyricist
2007-11-07 14:24
Enter, jag reckar också, fast inte allt så klart. Har rappat i ca 2 år sammanlagt till och från. Har dock inte så mycket inspelat och ännu mindre som ligger uppe. Men jag har en låt klar, förutom sista reffen som jag ska droppa snart. du får checka då (; annars kan du kolla in min sida
www.znapmusic.com/excentri har ett par uppe där :)
Men som sagt, jag skriver mest.
Detta va jävligt cleant! Hela första stycket var helt perfekt, resten finns det inte heller så mkt att klaga på, RIKTIGT bra skrivet.. Man märker att det kommer från hjärtat!
Kommentera gärna min text oxå :) Rebus - Vem e jag?
Fred
Bildar ord av bilder
Vackert komponerat! Flyter skönt och fina formuleringar...
Tüffü was here!
Lyricist
2007-11-07 21:31
Rebus- Tack så jätte mycket, det värmer! Tiffany00, det känns mycket skönt att höra. tack!
Lyricist
2007-11-08 22:31
uppish
Lyricist
2007-11-09 22:13
uppeliupp? :O
Lyricist
2007-11-11 20:04