Mvh - Farväl och Fuck you!
Jag råkar vara bäst, för ni andra är sämre Men jag börjar lacka på texter Så jag kom på, att rappa är häftigt För då får mina tankar en räckvidd För ärligt, detta forum är dött Eller nja, kanske kolugnt och slött Men ni ligger i otakt och kan trippa på tobak Och ni har slickat så mycket röv Att det är självklart att allting blir ordbajs Jag hatar er alla! För ni gapar om zattla Och hur det känns att smaka på sperma teN är min ända vän, låt mig säga det så Han tänder på får, och jag tänder på gås Och Klockan12 är fulast i världen Fast bara ett tag, för han kommer att supa ihjäl sig Bara Kamfam är bra, så jag undrar om Kammel Kan dra ut tummen från arslet Snutten ur halsen Och sätta tungan i bajset Jag kanske verkar butter och arrogant Men det är för att ni älskar att Prutta med armhålan och runka på allmän plats Och ni lägger bara nått random, fult ordskämt Mens jag är Always i din bruds trosor
Jag kommer tillbaka i nästa battletävling Det blir ju jättehärligt!
Men ni har alla dålig fettförbränning Datanördar som grisar ner Och eran texts källförteckning Ser ut som mina brev
mvh
Mvh
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|