Pyroman? Kleptoman? Manisk.
Jag är ett verbalt bål, som brinner av iver Får blod att förångas,innan det rinner av kniven Ni glöder av nyfikenhet,jag blir ställd av frågor brinner av berättarglädje,ni blir eld och lågor Det är bra, sa en brasa, en riktig flamma till flamma Jag är en bränd jävel som tänder på att tända på din mamma ryser av att bränna tänder, tända bränder att lyssna på love me tender medans jag släcker, tänder och vänder trender med mina bara händer Men, var sak i sänder, låt oss återgå till ämnet och se vad som hände Jag skrattade när din mor brann och blev åtalad för mordbrand skrockar åt domarn och kontrade åklagarn med Cochran Plockade mitt pick och pack ,fick hybris och stack Jag ser allt vitt och svart, precis som schack Är erkänt pyroman, lite bekväm och lat spottar ej i glaset och är vän med mat till den grad att jag efter måltider blir klämd i porten När jag blev beordrad att ge fyr satte jag eld på korten Nåväl, gjort är gjort och hjort är hjort Såvidare inte den tvättar av lorten fort och visar sig vara en ren som ren rent av klockrent, som betnér i scenens sken Skickar hot från Rhen, fasttejpade på en bräckt tegelsten om en flod,och dina ben fasttejpade vid en säck tegelsten Med fotogen får jag din katt att skälla, mitt ego att svälla och jag fortsätter hälla... min rubbade själ ger mig rubbade skäl Att plåga djur, så jag klubbar en säl Är även kleptoman, så din subba jag stjäl Jesus krubba jag stjäl, domarns klubba jag stjäl Grannens vinterdäck med dubbar jag stjäl jag stjäl vedkubbar och stubbar, och nubbar som rubbar gamla gubbar på klubbar Jag roffar åt mig allt, skrattar och skrockar Rundar av min text, tackar och bockar för jag har inte tid för slängkappvändande glin så stick och brinn - som självantändande bin
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|