Damn, de va tungt utahelvete på vissa ställen! Grabben, du kommer käkas av hajar och fiskar..FÖr det enda vi har gemensat är att vi bajsar o pissar Jag börjar hamra och snickra tills du fastnar i kistan Och alla som tittar på mig kommer att hamna på listan Byter till handskar och nitar, funderar, snackar eller lipar han?Mina fingrar är kalla som isglass, inte lika varma som innan Får askan att brinna medans pappa han tittarVarför handla på Ica när man kan snatta på krita Har knullat 999 stycken nu, så det fattas en kvinna Blir inte packad av drinkar, så jag lastas med hinkar Min färsha Mazda går prima, medans du tankar din fiat Medans jag tar med mig Bensinmacken, så mina tankar kan spridas De första två va väll okej, sen den tredje va lite vitsig o lite bättre. "Varför handla på Ica när man kan snatta på krita" skit tajt! fyfan va fet. "Har knullat 999 stycken nu, så det fattas en kvinna", samma sak där FETT! "Blir inte packad av drinkar, så jag lastas med hinkar" fett där med. de sista med mazda och bensinmack va de fetaste i hela texten, sjukt snyggt. "Medans du tankar din fiat" ja skrattade sjukt mkt. Den kanske inte va så rolig, men det lät fett kul! Peace mannen
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill