Sanningen i Sängkammarn
shuu
det här är sanningen i sängkammarn när hon knyter fast mig i snöret och vi gör det, vi skiter i att ni hör det stör det er, så kan ni ju försöka överrösta den ljuva stönande stämmarn som kommer från hennes mun
hon andas tungt _ och djupt _ o säger vackra ord hon är ung _ och ljuv _ o byter sakta ton jag känner mig fången i hennes former mina händer glider neråt och jag vill inte sluta njuta nu
jag andas ut (andning) vi byter ställning helt förlamad efter hennes vändning i sängen oh tjejen _säg nu helt ärligt och öppet din plats är här i sängen men du får en stund i köket
laga något gott som vi kan äta efteråt efterrätt för vi behöver kylning efter varmrätten sant sagt men, vi kan fortsätta en stund jag har ork så jag kan fortsätta tills jorden gått runt
reff: jag vet en dag kommer du stå och be på dina bara knän som många andra gjort
de enklaste knepen är att kolla på en skräckfilm dom kryper närmre, sedan blir det riktigt häftigt man kollar på varandra på ett helt annat sätt ögonblicket efter har man tungan i varandras keft
Jag säger som det är "been there, done that" jag har provat alla knepen och jag lovar att dom funkar ett annat sätt, är att supa ner dom totalt kanske inte det bästa men det funkar ju bra
_Sex är spelet, _vill du spela spelet ? _följ den ända regeln det är jaaag som bestämmer du gör som jag säger, för helvete ställ dig på knä jag ska köra så varända jävel vet att jag vart här
jag ska dunka dunka, så du får en minneslucka om du försöker ta komando så är du sinnesrubbad för ni vet va jag har sagt sex är spelet och det är jag som bestämt regeln
kommentera gärna !
Finns även som Audio i audio forumet
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|