oj vad fint. jag vill ändå vara lite konstruktiv. så konstruktiv jag kan vara idag. jävla mörk bra svinig dag idag. första stycket är erhhhhhhhhhhhh makalöst. blir fint som fan med upprepningen i kursiverat. andra och tredje stycket, om nyårsafton och skärsåren - jag gillar inte dem. eller, de är helt ok men inte lika bra som resten av texten. det blir för detaljerat och känns lite stämningsförstörande. ja: och jag kan inte hjälpa att jag tar digitalfoton på varenda lapp där jag ser ditt förnamn och tejpar in allt i min överfulla dagbok, jag kan inte hjälpa att jag går in på din sida en gång om dagen trots att du bara är online två gånger i månaden och jag kan inte hjälpa att jag letade efter dig i korridorerna hela höstterminen trots att du bara var där i augusti och september men en sak är jag säker på, och det är att jag ska skälla ut alla som säger att nalle puh är en korkad liten björn för det mest sanna jag någonsin hört är attdet finaste man kan ha i handen är någon annans hand. är mina favoriter. tillsammans med första delen. då vet du hur bra det är. möjligtvis är lunardelen (eller playahead eller vad fan det nu är) lite överflödig men det är bara jag. jävligt synd att det inte var du som kom på de två sista raderna. bra att nån har gjort det iaf. jag ber dig, skriv mer! bidra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.