Jävlar vad han äter!
mina matvanor är och förblir kroniskt svårsmälta härdsmälta, mina bristningar sprider sig som ett floddelta banta? svälta? fan heller, jag är i mitt främsta helt ensam att ha 400 pannor på den säkra sidan av mitt gränsland som om jag hade mjältbrand, se ner på mig som en trasig apparat? se ner i mitt gap, min tolvfingertarm är trettio slak hetsätning av kakfat, sen lite kakor, vaniljkräm, smör inga matvaror jag ej förgör, livet ska ske innan man dör mina matvanor är och förblir överdrivet svårslagna smått galna, åt upp hälften av flaggorna på vår golfbana i sömnig dvala, såg mig i tredje person, fjärde klotet från solen vaknade upp på väg mot blomjorden när jag bet av armstödet på solstolen titta under kjolen på mitt psyke, tror inte allt står rätt till äter upp vad som helst och lite till så länge fanskapet är still är det här vad jag vill? det struntar mina demoner i fullständigt lika utvändigt som invändigt, växer i alla led, det är omänskligt mina matvanor är och förblir gravt psykiskt sjuka skelettet börjar mjukna och min misshandlade ryggrad börjar luta skott börjar skjuta ut från mina leder, någonting lever däri suddiga bilder blixtrar förbi, råa spädbarn, ren hysteri godisspår till dörren, min teori är att jag bör stoppas nu direkt är långt ifrån perfekt, är rent ut sagt helt skitdefekt kallade hit en sekt för att hitta likasinnade, blev ett mellanmål nu blev det ett jävla sorl, tusen röster som utbryter
"EAT EM' ALL!"
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
|