ser du inte hur jag tittar på dig?
Skrivet väldigt väldigt snabbt, orkar egentligen inte bry mig speciellt vad som kunde gjorts mycket bättre eller snyggare, nå'n kanske diggar ändå? Flödande känslor...
ser du inte hur jag tittar på dig? hur jag intensivt försöker fånga din blick fan.. alla dessa gånger som jag ville få dig att överväga kärleken och somna intill..
mig.. och inte han
för så fort du ser igenom bubblan så ser du sanningen hur han vänder ryggen och egentligen behandlar dig Jag vet mer än du.. men har ingen chans att berätta för senast jag gjorde det så sabbade jag det nästan för er.. och eran relation som jag hatar, hatar så mycket men det viktigaste ska väl vara för dig att vara lycklig..?
men lycka genom lögner håller inte i längden och jag vill fan inte se honom krossa hennes känslor hon är värd mer.. en oskyldig, otrygg liten ängel trippandes på tå ovetandes om det förfärande slutet som kommer riva i hennes sår som nu läkt på sistone, lustigt nog med hjälp av mig.. för jag har alltid funnits där och jag har aldrig slutat älska dig Men när du vägrar konfrontera honom och känslorna ni delar i lögn så kan jag inte rå för att du tillslut kommer få leva som förr..
i sorg... sorg som varken du eller jag kan göra nå't åt.. min ängel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|