Loobis - Du & Jag (Text)
Jag har skrivit en text till min flickvän och beat har jag fixat och ska spela in den nu i veckan. Men vill ha lite kritik om texten.
-Vers.1-
Jag älskar dig Sandra, du är bara min// Och du älskar mig och jag är bara din// Jag minns första gången när vi träffades på stan// Jag var blyg och rädd som ett litet barn// Allt kändes kånstigt och det pirrade i magen// Att jag skulle få vara med dig hela dagen// Jag skärpte till mig och tog tag i kragen// Kolugn och still så gick jag till dig// Händer runt din midja och du kramade mig// Det var som jag hade kännt dig flera år// Dig i min närheten kan jag släppa en tår// Rinner ner för min kind och ler utav lycka// Kommer inga fler fast jag fortsätter trycka//
-Ref.1 x2-
Jag älskar dig baby// JAg älskar dig baby// JAg älskar dig// Det vet du om//
-Vers.2-
Dagen den tjugotredje februari// Var livet inte alls lika farlig// Vi två blev en och mådde så bra// Bättre än alla andra kunde ha// Så lova mig älskling lämna inte mig// För nu hänger allting på dig// Du är min luft,liv och mitt hjärta// Lämnar du mig så får jag all smärta// Och den bördan är svår att lätta// Du är den enda flickan jag vill ha// Förstå nu allt det som jag sa// För jag älskar dig så mycket min Sandra// Du och jag ska klara detta liv genom att vandra//
-Ref.2 x3-
Jag älskar dig baby// JAg älskar dig baby// JAg älskar dig// Det vet du om//
Graffiti can't be stopped!
|