till smk
Shiiiit som vanligt underlägsen mig, Orka jau tänker inte slösa tid på dig.. Smackar upp dig som en slyna,som din patetiska mamma, smacka så duktigt att hon ännu inte hunnit landa, NÅGRA ENKLA REGLER, om du vill få en battle seger! NR1: Du e kamelfösare så sluta spela neger.. Nr2: Battla en jämnlik för att behålla din heder.. Nr3: Du e slagen len så erkänn att jag äger.. Inte feather weight fatta att jag väger!!! this is a beat down some ike gjorde me tina, maler ner din skit o snortar upp det som en lina, Du har så jävla matta skills så du låter mig skina... Krossar er alla som rutan på mitt sista intjack nu sitter du frustrerad,röd i fejjan o e skit lack! Mixar punchlines som en blender, Här kan folk rösta så jag återanvänder.. Mörda dig på redline och mördar dig här, Gör det lätt och utan besvär,dina rim e misär! Du tror att du e grym men blir SÅ slaktad av alla, varje gång nån svarar ser jag ditt ballong ego falla. sorry att säga det men jag e en man o du en miss, Jag e som en wholecar o du e endast som en skiss, säg nu till din mamma att din blöja luktar kiss... Ta din moppe o dina choklad ciggaretter, kom inte hit o jiddra med äkta delinkventer, fightar ner dig som kendo, SmK game over som nintendo.. dina skills har krackelerat dina ord o punchlines känns en aning oplannerat, sen ditt getto liv känns en aning fantiserat! behåll den lilla värdighet du nu har kvar, för du e bobby ewing o ja e som jr. som nalle puh vs chuckie..... Och allt snack om dina brudar? hörde av din polare att du e zoofil o gillar pudlar.. Kallar snubbar hamster shiit den linen va gangster... Skär upp dig i slamser,o cuttar bort dig som cancer. Nu har bono fått nog du får inga flera chanser, Om jag vore du skulle jag gömma mig från woah nervärderad o skammsen....
Rumla,Tumla mina vägar bär till kumla tar en klunk ur dunken nästa anhalt bunkern...
|