22, förklarande rader om hur jag mår...
Jag springer och springer.. men djävulen springer bredvid och ute på havet av känslor får jag aldrig nå' vind i seglen När mitt skepp sen går på grund så kan jag väl kanske flyta men det skrämmer mig att någon kan trycka mig under vattenytan Som så många gånger förr.. jag kan andas lätt för stunden men det innebär även att jag blir sittandes ensam på rummet Dag som natt.. de depressiva tankarna vilar i mitt bakhuvud och jag matas än idag med uppmaningar om att ta vara på nuet Fastän jag super bort helger, och jag hoppas inte längre på ett nytt försök, på nya tag.. med min kropp emot hennes Varje natt jag vandrar hem, så faller alla tankarna på dig men i längden är det lönlöst, efter allting som hänt... Aldrig någonsin igen kan vi lyckas få våran himmel blå Mina inre demoner bildade spåren som fick mig att förstå det Så nu står jag här med facit i hand, med svaren på allt Jag behöver inte längre handskas med förvirrande frågor Nu fattas bara momentet där jag verkligen tar tag i faktan och gör något bra utav det.. fan, jag klarar det knappast Så jag dränker min ångest i sprit, och huvudvärkstabletter får ta hand om mina morgondagar som brukade vara bättre Förut... då, i princip allt i mitt liv var striktare och stabilare men jag får motvilligt handskas med tiden som tickar vidare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|