I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Naemi - Tider

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-08-31 23:14

Naemi - Tider

Satt och skrev, vill gärna höra vad ni tycker, värt att göra nått av detta? Eller låter det bajs, kommentera på.

Skriver mina rader, fattar min mick, som farsan en gång lärde mig: va rädd om ditt nick
Dags att samla ihop sig innan allt bär av, vill se framåt men vägrar se mot min grav

Tårarna faller för ja saknar er så, ville aldrig släppa taget ville aldrig låta er gå
Jag lovade mig själv att aldrig falla isär, va precis de ja gjorde när ingen fanns där
Låg i min säng å tårarna dom rann, tankar som snurrade och mitt hopp sakta försvann
Kan inte sätta ord för vad jag känner, ligger instängd på rummet med nerdragna persienner
Jag vet att folk har hatat mig på vägen hit, älskar er som står kvar efter ja mådde skit
Vill ge er kärlek som jag inte ens kan ge, ja fattar pennan, vill att ni både ska höra och se
Tack till alla ni som ser mig som en vän, ni gav mig känslan av att kunna känna sig speciell
Ja ser mig idag, inte samma som förut, det fanns så jävla mycket som ja ville få ut
Det enda ja ville va att glömma mina år, för så många gånger ja fått fälla mer än en tår,
Fatta inte då, men ja vet att ja då hade de bra, saknar mitt gamla liv, saknar den jag va
Har så mycket att tacka för, efter svackan ja va i då, reste mig upp, ja stänger ridån
söderifrån, flydde fältet 24 mil norrut, helt civil, du gjorde mig till en debut
Blundar, känner hur allt e svårt, önska jag var någon annan, bara få tyna bort
Tänk när man var liten, så oberörd så små, kunde titta mot himlen å bara se de blå
Minns en gång när det fanns en dröm, skulle klara läxan, skulle få en stjärna + ett beröm
En klapp på kinden var kärlek på sin höjd, medans nuförtiden går man runt ständigt missnöjd
Nuförtiden vågar man inte visa vem man är, vill hålla sig för sig själv så man aldrig blir kär
Kärleken kräver mer än närhet, det visar sig vad som ligger bakom allt ren jävla falskhet
Folk snackar skit, snackar om blodsband, du vet att du kommer ångra allt du sagt i efterhand
Tittar ner, vägrar se vad som sker, för jag vet att där uppe överger allt fler å fler
Vill ta ett sista andetag, en sista sekund, innan jag faller in i min sista blund

Mikrofonkåt