Mvhishfam spänner på ditt ass
Mvh: Vem är jag, ni ska få lite försmak BANG BANG, HJÄLP, JAG KAN INTE KOMMA UT! Det är jag i ett nötskal Nee ärligt, jag är ett framtidshopp som tidsmaskiner Han som går upp på scen och dödar freestylebeatsen Mitt högra jag är knarkare, det vänstra jag lever rent Och jag har lärt mig, man är aldrig ensam på PCP Kammel är i särklass bäst, han smsade upp mig Och skrev: "Min assiztent sa att ja snat få va i den bästaste gruppen" Och Baltic är Kammels högra hand Vilket gör att han alltid rör sig fram och tillbaka, fram och tilbaka...... Sen plötsligt hör man SPLATT! I texter står jag överallt, men jag står över allt Vi fuckar upp hela ditt Kamfam, varför spelar ni gangstas? Jag hade eter i flaskan redan i vaggan medan du knappt fanns
Mvh: Nu är vi rika! Vi behöver inte längre pantsätta skit För vi använder din lillebrors dampmedicin som amfetamin O Ri-fa är grymma, men det finns en baksida me För samtliga är så fula, att dem borde bli avlivade För Freezylocc är ett levande bevis På att BT och Jet Lee har haft trekant med en gris! Och Shazzam är inte heller nån vacker pog För den stackarn verkar lida av downs syndrom och haschpsykos Tay är drogbesatt och älskar dåligt hasch Och han är den ända som har fått återfall på åsnebajs Men Mary Jane är inte farligt, bara nått som sitter i psyket Så spliffarna rycker tills han också sitter i psyket Eran skiva är bäst, ingen kommer slå er sönder Men på baksidan av skiva står det: Innehåller spår av nötter!
Mitt sammarbete gör att vi pallar alla mordhoten Men vi kan inte stå för det vi skriver Vi lärde oss ju alfabetet genom vårt blodprovstest
Skriv något kul eller elakt, kanske ge konstruktiv kritik om du nu känner för det.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|