Jan - Till Alla Krossade Hjärtan Nu lägger jag upp den! Texten till vad som nog kommer bli bästa låten hittills, ska bara spelas in (: Hoppas ni uppskattar den... Klaga inte på rimmen om dom e dåliga jag vill inte "halka" iväg från temat...Texten:"Denna låt dedikerar jag till alla som fått sina hjärtan krossade någon gång. Jag hoppas denna låt uppskattas bland dom flesta... Ni får själva sätta er som "jag" i denna låten."Vers1:Jag är trött på allt snack, som ordet: Alltid//för det finns ingen framtid, jag är berövad på allt liv//Det man en gång kände eller känner//som man bara vill glömma men som bara bränner -sig in i minnet, som bara sitter..sätter sig i skinnet, huvudet o sinnet//Det är krossad kärlek, krossade hjärtan//jag tänker på det, bara jag inte somnar med smärtan//Jag klarar helt enkelt inte av, pressen jag har//vad ska jag nu göra för att bli glad?//Det är som en solförmörkelse framför mina ögon//den som en gång lyste upp min värld och lyssna me sina öron//Slänger ut mina hatord som pm jag -inte vore helt bra, det här är ju fan inte jag!//Som jag e nu, fortfarande lika sne//det här är inte slut, men jag har svårt för att le//iallafall just nu så är jag lite skev//for real.. - Ja, dumpningen får mig att titta ner -i kullersten, jag orkar inte gå nå' mer//nu när allt har gått så himla fel!Refräng:Jag fortsätter att skriva mina ord med en penna//för denna låt är till alla med: Krossade Hjärtan!Till alla dom med en bruten själ//och till alla dom uppslitna ärr!Vers2:Skitsnacket som gör mig mättad -och spyfärdig, jag e typ häktad och fängslad -i smärtan.. Jag sitter i olyckliga kärlekens fängelse//ett helvete, som hela tiden bara fortsätter!//ett par dagar, som snart blir till månader//jag e kvar här skakad, och förvånaden -är fortfarande kvar, som begravd -i dåliga känslor blandat med massor av hat!//dock så finns det massa kärlek och känsla//fastän jag inte är älskad av personen jag älskar!//Så jag fortsätter att intala mig själv att det fixar sig -hittar ej mig själv, så jag försöker glömma dig på nåt sätt..det är inte lätt, men jag vet att jag gör helt rätt//jag har aldrig sett eller fått känna -kärlek som är äkta, så jag tappar inte hoppet om att jag någon gång kommer träffa den rätta...-------------------------------------------------Vet att den sista raden är lång men det är rimschema så det blir ändå bra, men jag vill också veta vad ni andra tycker..så kommentera nu!!