Poesi från själen
Du hörde inte av dig men plösligt du va därden förlorade biten i hela min världvart har du vart under alla dessa årdu har värkligen behövts för o läka mina sårmen såren dom e öppna o dom kommer aldrig läkaso du har dig själv o skylla o ja ville inte väsnas
under nitton hårda år ingen o se upp tillaldrig kännt mig tryg, alltid varit vilseningen man i huset visst de kan ha vart ett plusför när en dörr stängs öppnas alltid en annan
De här e inget skitsnack bara poesi från själenlåt mig nu berätta om mitt liv från misärensöker alltid nya svar nya ord som läker efter allt ja gått igenom har ja blivit skottsäker
Ångesten finns här, alla minna minnendet är någonting som aldrig försvinnerständigt den rädslan av att inte ha nån härin o ut från iris va fan gjorde du där
jag vill inte ha, någon sympati allsjag vill inte ha, något av ditt skitsnackjag vill inte ha, dina jävla lögnerler häller, o säger stolt att de e dig som ja glömmer
stör mig på meningsbyggadenex: "Du hörde inte av dig men plösligt du va där" - borde vara: "Du hörde inte av dig men plösligt var du där"Lite underligt att du valt att skriva det så eftersom de hade rimmat lika bra om du skrivit det normalt.Inte någon högnivå på rimmen, men bra känsla i texten.piz