ZarchaSm - Se vad en fylla kan ställa till med.
En liten grej jag slängde ihop här i mörkret om en brud som jag trodde var något, men i slutändan visade det sig att det var piss allt så fuck kärlek! Haha nejdå kärlek är något underbart men inte i det här fallet. Verserna är också uppdelade i före jag träffade henne och efter. be constructive :)
Före Det var en fyllegrej, klockan var ett när jag satte mig på tåget/ Tåget gick 32 och jag kom på 31, det var tamig fan på håret/ Var nervös som fan, mina fingrar trummade mot låret/ Men när tåget backade ut var mina tankar lika raka som spåret/ Skulle till en tjej, hade knappt sett henne förut/ Kom o tänka på morsan, och nyckeln hem som hon hade lagt ut/ Ringde och drog en vit lögn, lätt, jag har gjort det förut/ "Mamma jag sover hemma hos Robin efter att festen tatt slut"/ trettiofem minuter senare, framme på vårgårda central/ Två killar väntar på perrongen, när tåget tjuter men båda står kvar/ Klockan är ett, vårgårda känns la inte så fett, är det här verkligen rätt?/ Ska jag vara ärlig var det nog den mest bondiga håla jag sett/ Jag ringde upp tjejen, hon vart redigt förvånad/ Jag sa som det var, får jag diss nu blir jag sårad/ Hon skrattade bara, gav mig vägbeskrivning till hennes hus/ Mina intryck av henne var ganska porriga, tänkte här kan det bli bus/ Efter
Det var såhär att jag träffade den finaste tjejen,/ Jag skippar allt snack om hur bra hon var, ni fattar ändå poängen./ Vi hade en underbar natt, fanns inget att klaga på/ Hon hade ett underbart skratt, jag var helt jävla glad, så/ Ni tänkte väl att, efter alla saker jag sagt/ Att jag och hon var redo att sluta kärlekens pakt/ Men vänta hörru, nu ska ni lyssna och höra/ För det denna tjej var bäst på var att ljuga och smöra/ "Jag kommer till dig imorgon, dan efter det och dan därpå"/ I flera dagar hon tjata, ja sådär kunde hon hålla på/ Men hon kom aldrig, massa snack men tomma ord/ Och ni vet killar, är man kär känns svek typ som mord/ Jag försökte verkligen, men tillslut blev det för svårt/ Hon fattade äntligen, att hon missbrukat ordet förlåt/ Men då var det för sent, jag hade redan gått vidare/ För jag tänker fan inte låta kärleken göra livet svinigare/
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
|