ZarchaSm - Se vad en fylla kan ställa till med. En liten grej jag slängde ihop här i mörkret om en brud som jag trodde var något, men i slutändan visade det sig att det var piss allt så fuck kärlek! Haha nejdå kärlek är något underbart men inte i det här fallet. Verserna är också uppdelade i före jag träffade henne och efter. be constructive :)
Före
Det var en fyllegrej, klockan var ett när jag satte mig på tåget/Tåget gick 32 och jag kom på 31, det var tamig fan på håret/Var nervös som fan, mina fingrar trummade mot låret/Men när tåget backade ut var mina tankar lika raka som spåret/Skulle till en tjej, hade knappt sett henne förut/Kom o tänka på morsan, och nyckeln hem som hon hade lagt ut/Ringde och drog en vit lögn, lätt, jag har gjort det förut/"Mamma jag sover hemma hos Robin efter att festen tatt slut"/trettiofem minuter senare, framme på vårgårda central/Två killar väntar på perrongen, när tåget tjuter men båda står kvar/Klockan är ett, vårgårda känns la inte så fett, är det här verkligen rätt?/Ska jag vara ärlig var det nog den mest bondiga håla jag sett/Jag ringde upp tjejen, hon vart redigt förvånad/Jag sa som det var, får jag diss nu blir jag sårad/Hon skrattade bara, gav mig vägbeskrivning till hennes hus/Mina intryck av henne var ganska porriga, tänkte här kan det bli bus/
Efter
Det var såhär att jag träffade den finaste tjejen,/Jag skippar allt snack om hur bra hon var, ni fattar ändå poängen./Vi hade en underbar natt, fanns inget att klaga på/Hon hade ett underbart skratt, jag var helt jävla glad, så/Ni tänkte väl att, efter alla saker jag sagt/Att jag och hon var redo att sluta kärlekens pakt/Men vänta hörru, nu ska ni lyssna och höra/För det denna tjej var bäst på var att ljuga och smöra/"Jag kommer till dig imorgon, dan efter det och dan därpå"/I flera dagar hon tjata, ja sådär kunde hon hålla på/Men hon kom aldrig, massa snack men tomma ord/Och ni vet killar, är man kär känns svek typ som mord/Jag försökte verkligen, men tillslut blev det för svårt/Hon fattade äntligen, att hon missbrukat ordet förlåt/Men då var det för sent, jag hade redan gått vidare/För jag tänker fan inte låta kärleken göra livet svinigare/